Friday, April 11, 2008

διαδρομες

Τελευταίες λεπτομέρειες πριν την έξοδο, από το σπίτι, από τις υποχρεώσεις, από την τακτοποίηση της ζωής μας, στις διαδρομές του μυαλού και των δρόμων, της επικοινωνίας και της επαφής. Στην πόλη που ποτε δεν ησυχάζει. Κατεβαίνω τα σκαλιά. Ο αέρας έχει πάρει τη βραδυνό του άρωμα & διαπερνά όλα τα στέκια. Ανακατεύει τις γεύσεις και τις φωνές, τις εξομολογήσεις και τις αποκαλύψεις. Φτιάχνει το συναίσθημα της προσδοκίας & της φαντασίωσης. Είναι η προαιώνια αδημονία. Είμαι στο αυτοκίνητο έτσι όπως κυλάει νωχελικά στη νυχτερινή φωτισμένη άσφαλτο, με απαλή μουσική. Σε λίγο θα είμαι κι εγώ ένας μέσα στο πλήθος. Ανάμεσά σας. Περιμένοντας το πράσινο στη διασταύρωση, το ποτό στη μπάρα, το νεύμα στην ατμόσφαιρα, ή στην αίθουσα ενός κινηματογράφου. Μόνος ή με παρέα, ανάλογα με τη διάθεση, τη μέρα & ότι άλλο συνδιαμορφώνει αυτό που συμβαίνει. Άλλοτε καλό, υπέροχο & απρόβλεπτο κι άλλοτε απλώς συνηθισμένο & προβλέψιμο. Σκέφτομαι, πόσο εύκολα αλλάζει η διάθεση ενός ανθρώπου κάθε φορά, ανάλογα με τις στιγμές που βιώνει, πόσο εύκολα επιρρεαζόμαστε, από την περιρέουσα ατμόσφαιρα...

"Αλλά εγώ να στο λέω και να στο ξαναλέω, γιατί όσο κι αν νομίζεις πως δεν το λέω σοβαρά εγώ πάντα σοβαρά το έλεγα, από την πρώτη φορά που στο είπα,
Και να τριγυρίζω στη πόλη και να τη νοιώθω άδειος χωρίς εσένα,
Και να θέλω ότι θέλεις,
Και να νομίζω πως χάνομαι, αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής, Και να σου μιλάω για ότι χειρότερο έχω μέσα μου
..."
[sarah kane]
«Λαχταρώ».

Labels:

7 Comments:

At 12/4/08 01:03 , Blogger prasino liker said...

Ποσες φορες ξεκιναμε με μια υπεροχη διαθεση για να συναντησουμε αυτο το οποιο θα αλλαξει την ρουτινα μας.Λαχταραμε το διαφορετικο.Ονειρευομαστε μια παρουσια απο το παρελθον η του σημερα που θα ανατρεψει τα παντα.

 
At 12/4/08 07:52 , Blogger Caesar said...

@prasino liker,
...κι έτσι θα ξεκινάμε πάντα, για τη μεγάλη ανατροπή, ακολουθώντας αυτό το ένστικτο της απόδρασης, απο την μικρή καθημερινή μας φυλακή...
Καλημέρα:)

 
At 12/4/08 18:38 , Blogger neutrino said...

Λαχταρώ την ακτίνα του ήλιου που ξεφεύγει μέσα από τα σύννεφα
Λαχταρώ τον έναν πολύχρωμο που χορεύει κρυφά μέσα στο πλήθος
Λαχταρώ το κατακόκκινο λουλούδι που θα στιγματίσει το καταπράσινο λιβάδι
Λαχταρώ το στίχο που θα κάνει τους ήχους μελωδία
Λαχταρώ το βλέμμα μέσα από τους καπνούς που θα μου θυμίσει πως υπάρχει πάθος

"I crave white on white and black, but my thoughts race in glorious techniocolour, prodding me awake, whipping away the warm blanket of invisibility every time it swears my mind in nothing.." S.K.

 
At 13/4/08 00:18 , Blogger Caesar said...

Είσαι πάρα πολύ κοντά της καλή μου Νετρίνα :)

[...Λαχταρώ το βλέμμα σου να συναντήσω,
λαχταρώ τη μέρα μου, δικά σου "Σ' Αγαπώ" να ντύσω.
Λαχταρώ τα χείλη σου ν' αγγίξω,
με φιλιά κι αγάπη να σε "πνίξω"...]

 
At 13/4/08 09:25 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Αισθάνομαι πως κανένας και τίποτα δε μπορεί να ανατρέψει τα πάντα,αν δεν είμαι εγώ σε θέση να το δω.
Δεν ονειρεύομαι καμία παρουσία όχι γιατί δεν το έχω ανάγκη αλλά γιατί καταντάει να μοιάζει εξωπραγματικό.
Καλημέρα!

 
At 13/4/08 12:16 , Blogger fish eye said...

αχ ποσο ευκολα αλλαζει η διαθεση..και διχως λογο μερικες φορες,ετσι επειδη κατι πλαναται στον αερα..

τρελλαινομαι οταν πιστευω εστω και για λιγο πως εχω βρει ατομο που ισως επικοινωνησω..
συνηθως διαψευδομαι..μα κι ο ενθουσιασμος,αυτη η δικη μου λαχταρα δεν ειναι κατι που αλλαζει την διαθεση μου;
ειναι ζωη η λαχταρα..

μακαρι να εβρισκα καποτε καποιον που να μ ακουει διχως να με κρινει..που να δεχεται αυτο που ειμαι..
που να μπορω να του μιλαω για ολα τα χειροτερα του μεσα μου..

φιλι

 
At 13/4/08 18:18 , Blogger Caesar said...

@ όλα θα πάνε καλά...
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε μάλλον τον δικό μας μικρόκοσμο, και κατ'επέκταση, μέσα από το δικό μας βλέμμα, ν' αντικρίζουμε ομορφότερα & τον υπόλοιπο κόσμο ή να τον αντέχουμε πιό εύκολα...
Νομίζω ότι σε κάποιους πρέπει να έχει συμβεί αυτό στη ζωή τους:)

Καλησπέρα!





@ φεγγαραγκαλιες,
η καλλιτεχνική σου ιδιοσυγκρασία & ευαισθησία πιστεύω ότι σου παρέχει την δυνατότητα να βλέπεις ν' αντιλαμβάνεσαι και να αισθάνεσαι πάντα την όμορφη πλευρά της ζωής :)
φιλι κι από μένα

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger