Friday, March 28, 2008

Σαν τη βροχη...


Είναι που μοιάζεις πολύ σαν τη βροχή. Αλλοτε αθόρυβη, λεπτή, διακριτική ευεργετική και δροσερή. Αλλοτε θυμωμένη, οργισμένη κι ασταμάτητη. Οι σταγόνες σου λυτρωτικές & διαπεραστικές, γλυστρούν επίμονα & σταθερά όλο και πιό δυνατά πάνω στις σκεπές, στους δρόμους, στα δένδρα, στις πλατείες. Κρατώ όλα τα φώτα ανοιχτά, για να σε δώ & για να ξέρεις ότι σε περιμένω με χαρά. Νάρχεσαι πιό συχνά, σαν τη βροχή, σαν τη βροχή την αγαπημένη, στη σκέψη μου στο σώμα μου, στο βλέμμα μου μόνο εσύ, σαν τη βροχή...
.....
Κάθε σταγόνα κι ένα εσύ,
όλη τη νύχτα
ο ίδιος παρεξηγημένος ήχος,
αξημέρωτος ήχος,
αξημέρωτη ανάγκη εσύ,
βραδύγλωσση βροχή,
σαν πρόσθεση ναυαγισμένη
κάτι μακρύ να διηγηθεί
και λέει μόνο εσύ, εσύ,
νοσταλγία δισύλλαβη,
ένταση μονολεκτική,
το ένα εσύ σαν μνήμη,
το άλλο σαν μομφή
και σαν μοιρολατρία,
τόση βροχή για μια απουσία,
τόση αγρύπνια για μια λέξη,
πολύ με ζάλισε απόψε η βροχή
μ'αυτή της τη μεροληψία
όλο εσύ, εσύ, εσύ,
σαν όλα τ'άλλα να'ναι αμελητέα
και μόνο εσύ, εσύ, εσύ.
[Κ.Δ.]

6 Comments:

At 28/3/08 22:31 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Με την αξεπέραστη φωνή του Μανώλη Μητσιά...

"Μίλα μου σαν τη βροχή, ώρες δίχως διακοπή
Είμαι παιδί και μαθαίνω
Μίλα μου σαν τη βροχή πίνω κάθε συλλαβή
και στο σχολειό σου πηγαίνω

Πες μου για την ομορφιά που στα μάτια σου περνά
για να μπορέσω να ζήσω
Μάθε μου και το φιλί την αγάπη απ' την αρχή
άλλη ζωή για να αρχίσω

Μίλα μου σαν τα βροχή απ' το βράδυ ως το πρωί
σαν μου μιλάς ανασαίνω
Μίλα μου σαν τη βροχή για τον ήλιο που θα ‘ρθεί
σ' έρημο τόπο χαμένο"

 
At 28/3/08 23:27 , Blogger Caesar said...

@ όλα θα πάνε καλά...
...και τους υπέροχους στίχους του Κώστα Κωτούλα, μελοποιημένους από τον Γιάννη Σπανό !
( ..σαν μου μιλάς ανασαίνω.. )
Μου κάνει εντύπωση που το θυμάσαι :)

 
At 28/3/08 23:56 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@caesar:

Είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια και το ξέρω απέξω,γι'αυτό το θυμάμαι καλά.Κι εγώ που δακρύζω δύσκολα,σε αυτό το τραγούδι βουρκώνω πάντα.

 
At 29/3/08 00:50 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@caesar:

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες,απόψε έχουμε συγχρονισμό στη συγγραφή των σχολίων!

 
At 29/3/08 00:56 , Blogger Caesar said...

όλα θα πάνε καλά...

...σαν τα βήματα σ' έναν νυχτερινό χορό.. :)

 
At 29/3/08 01:05 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@caesar:

Και σε μια μικρή νυχτερινή μουσική.
Καλή σου νύχτα!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger