Wednesday, November 21, 2007

Αντικατοπτρισμος


Βρίσκεσαι μέσα στον καθρέφτη μου, μόνιμα.
Κάθε πρωί, από το πρώτο βλέμμα της μέρας.
Δεν αρκείσαι στ΄όνειρο, κάθε βράδυ. Μ' ακολουθείς και στη μέρα.
Και μάλιστα στον καθρέφτη μου. Για νάσαι σίγουρη ότι θα σε ξαναδώ.
Οτι θα είσαι η πρώτη μορφή που θ' αντικρύσω μπροστά μου.
Τόσο έντονα, τόσο σταθερά, που δεν ξέρω πια, αν τα μάτια μου κοιτούν ή τα δικά σου, εμένα, από τον καθρέφτη μου. Μερικές φορές νομίζω πως μου αφήνεις κάποιο μήνυμα - με το κραγιόν σου - να προσέχεις σ' αγαπώ. Θέλω να σε ξαναδώ. Πώς φοβάμαι. Μήπως ραγίσει & σπάσει κάποια φορά. Ο καθρέφτης. Και δεν σε ξαναδώ. Να προσέχεις σ' αγαπώ...
...............................
"Αν καμιά φορά με πιάσεις να λέω ψέματα - σταμάτα να σου πώ - μή βιάζεσαι & με λές ψεύτρα. Είναι τώρα που δεν μπορώ να ξεχωρίσω πιά και μπερδεύω πού σταματάει τ' όνειρο και πού αρχίζει η αλήθεια"
[Κατερίνα Γώγου]
(Ιδιώνυμο)

Labels:

12 Comments:

At 22/11/07 16:26 , Blogger Seven Film Gallery said...

Ποσο απλες ειναι οι λέξεις της αλήθειας και ποσο δυσκολα βγαίνουν οι άτιμες!

 
At 22/11/07 20:45 , Blogger fish eye said...

που σταματαει το ονειρο και που αρχιζει η αληθεια;ποιο; μπορει αραγε να πει;

 
At 22/11/07 20:46 , Blogger fish eye said...

ποιος μπορει αραγε να πει εννοουσα..
:)))

 
At 22/11/07 21:58 , Blogger genna said...

το όνειρο μας πάει μέρχρι εκεί που αντέχει η όποια αλήθεια μας, μ' αρέσει η συνομιλία με τους καθρέπτες, τους μέσα μας, τους απένταντι και τους αακριβώς δίπλα μας...

καλό σου βράδυ Caesar!

 
At 23/11/07 09:24 , Blogger Caesar said...

@ Seven Film Gallery,

"Με τόσα ψέματα που ντύθηκαν
οι λέξεις
πώς να σου πω το σ' αγαπώ
να το πιστέψεις...!"
[Aλκίνοος]





@ φεγγαραγκαλιες,

ο Κλείτος Κύρου:
"O χρόνος εμπλέκει το όνειρο ή μήπως το όνειρο τον χρόνο."






@ genna,

κάπως έτσι είναι, μόνο που οι καθρέπτες δημιουργούν μερικές φορές & είδωλα;))

 
At 23/11/07 10:04 , Blogger Alkyoni said...

Μόνο και μόνο για το απόσπασμα της Γώγου.....
καλή σου μέρα

 
At 23/11/07 12:04 , Blogger just me said...

Κι εγώ με... reflections ασχολούμαι αυτές τις μέρες, κατά τύχη!
Καλή σου μέρα

 
At 23/11/07 17:44 , Blogger 3 parties a day said...

Έχουμε μάλλον ανάγκη να μας κοιτούν, παρά να τους κοιτάμε...

 
At 23/11/07 17:57 , Blogger melian said...

Μου θύμισες το τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά, αγαπημενε Caesar...

"Έναν καθρέφτη συνεχώς έχω μπροστά μου πάνω του πέφτει και ραγίζει η καρδια μου
................................
Μα εγώ θα κάνω τον καθρέφτη μου κομμάτια
ξέρω ότι αυτό που πίσω του κρύβει είσαι εσύ
εσύ που ψάχνεις μεσ' τα μαύρα σου τα μάτια
να καθρεφτίζεις μόνο εμένα στην ζωή"


Καλο σου βράδυ!

 
At 23/11/07 23:24 , Blogger Caesar said...

@ Alkyoni
έ, τότε ακόμη ένα μικρό απόσπασμα ;)
"Η ελευθερία μου είναι στις σόλες 
των αλήτικων παπουτσιών μου..." 







@ just me

το 'χουν οι μέρες φαίνεται ;))






@3 parties a day
όχι, εγώ προτιμώ το αντίθετο, ιδίως το ωραίο φύλο ;)))





sweet elmelissa,
"Αντανακλά αυτά που θέλουν οι γυναίκες
κι έτσι τις πείθει ότι είμαι το άλλο τους μισό",
-Πάλι από τον Φοίβο ;)*

 
At 30/3/08 11:57 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Kαι θα συμπληρώσω(εγώ)τον στίχο του Ελύτη από το Ημερολόγιο ενός αθέατου Απριλίου(σχετικά με τη σύγχυση):

"Ξημερώματα είναι ή σκοτεινιάζει;".

Πόσα(πολλά!) φαντάσματα κατοικούν στους καθρέφτες μας...

 
At 30/3/08 15:53 , Blogger Caesar said...

Τώρα η μέρα σε τρομάζει
γύρω αποτσίγαρα σωρός
και πια δεν είναι γυρισμός
γερνάς και σκοτεινιάζει.
[Τ. Λειβαδίτης]

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger