Tuesday, October 30, 2007

Smile


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Ήταν ένα συνηθισμένο πρωινό. Όπως τα περισσότερα άλλωστε. Η διαδρομή σαν το ρεύμα στο ποτάμι. Δεν μεταβάλλεται εύκολα. Η μουσική στο ραδιόφωνο, για να φτιάξει κάπως τη μέρα. Το κόκκινο, το πράσινο & το πορτοκαλί σαν φωτορυθμικά μιας άλλης εποχής στα νυχτερινά κλάμπ, δίνουν το ρυθμό.
Σε κάποιο απ' αυτά σταθήκαμε λίγο περισσότερο. Σαν κάτι να ήθελε να γίνει. Όσο χρειάστηκε για να διασταυρωθούν τα βλέμματα και ν' ακολουθήσει αυτό το αυθόρμητο χαμόγελο με την διπλανή οδηγό. Χμ, μάλλον ακούγαμε και τον ίδιο το σταθμό στα ραδιόφωνά μας. "Το μηδέν θα κάνω κύκλο/Κι εκεί μέσα θα χορεύω/Κι ας μην ξέρω που πηγαίνω/Κι ας μην ξέρω τι γυρεύω/Τη ζωή μου μηδενίζω/Πάει να πει πως ξαναρχίζω/Τη ζωή μου μηδενίζω/Πίσω δεν ξαναγυρίζω.../
Βάλαμε φωτιά στα φρένα/Και μας έμεινε το γκάζι/Με ταχύτητες μεγάλες/Μοναχά η γη αλλάζει/Έτσι μόνο η γη αλλάζει
/Στάχτη γίνανε τα πάντα/Κάηκε το παρελθόν μου/Όλη μου η περιουσία/Στην καρδιά και στο μυαλό μου/Τη ζωή μου μηδενίζω/Πάει να πει πως ξαναρχίζω//Βάλαμε φωτιά στα φρένα/Και μας έμεινε το γκάζι/Με ταχύτητες μεγάλες/μοναχά η γη αλλάζει/Έτσι μόνο η γη αλλάζει/Με ταχύτητες μεγάλες."
Ενα χαμόγελο αρκεί όμως για στου φτιάξει τη μέρα. Ενα χαμόγελο που θα τό έχω μαζί μου όλη μέρα για να με κρατά αισιόδοξο. Ενα χαμόγελο σαν δεύτερος ήλιος, που συνέχισε την πορεία του για να χαρίσει το φως του και την αισιοδοξία του και σε άλλους...
Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου άγνωστη συνοδοιπόρισα


(Οι όμορφοι στίχοι είναι του Λάκη Λαζόπουλου)

11 Comments:

At 30/10/07 22:03 , Blogger melian said...

Smile...είδες πώς κάτι τόσο φευγαλέο μπορεί να σου φτιάξει τη μέρα;
Κι είναι τόσο απλό...Το μόνο που απαιτεί είναι μια δική μας θετική διάθεση για τον κόσμο και τη ζωή.
Γι' αυτό κι εγώ σου χαμογελώ αντί για Καληνύχτα...:)

 
At 30/10/07 22:09 , Blogger aisthisis said...

Μερικές φορές, κάτι τέτοιο που περιγράφεις, αρκεί για να σου φτιάξει τη μέρα.
Συχνά το βλέμμα ενός άγνωστου συνοδοιπόρου δίνει διέξοδο σε κάτι μέσα μας που θέλει να εκφραστεί, αλλά δεν τα καταφέρνει.
Αυτό νιώθω όταν σε διαβάζω τον τελευταίο καιρό. Κάτι δυνατό διαμορφώνεται και προσπαθεί να βγει.
Αχαρη η περίοδος κυοφορίας, αλλά ...δεν είσαι μόνος.
Μια γλυκειά καληνύχτα!

 
At 31/10/07 01:16 , Blogger Caesar said...

"..the hours descend,
putting on stars...

in the street of the sky night walks scattering poems.."

[e.e. cummings]

κι εσείς είστε γι'απόψε τ' αστέρια μου :)

 
At 1/11/07 16:22 , Blogger just me said...

Απ' το ραδιόφωνο ακούω δυνατά τζαζ-ροκ
Με πιάνει κόκκινο στο ύψος της Πανόρμου
κι εσύ φρενάρεις, με κοιτάζεις και παθαίνω σοκ
κι εκτροχιάζομαι στη μέση εκεί του δρόμου

Πατάω γκάζι και γελάς πίσω απ' το τζάμι
δυόμισι η ώρα κι η νύχτα φωτεινή
Μ' έχει τυλίξει ένα τεράστιο πλοκάμι
και το Φολκσβάγκεν μου δεμένο με σκοινί

Στης Κηφισίας το φανάρι κάνω αριστερά
κι ενώ παλεύω μ' όλες τις προκαταλήψεις
μες στον καθρέφτη μου τα δύο σου μάτια σταθερά
κάτι μου το 'λεγε πως πίσω που θα στρίψεις

Πατάω γκάζι και γελάς πίσω απ' το τζάμι
τρεις παρά είκοσι κι η νύχτα φωτεινή
Μ' έχει τυλίξει ένα τεράστιο πλοκάμι
και το Φολκσβάγκεν μου δεμένο με σκοινί

Στον Βασιλόπουλο ανάβεις ξαφνικά το φλας
Η νύχτα παίζει τα παιχνίδια τα δικά της
Είσαι αλληνής και φεύγεις, ούτε ξέρω που θα πάς
Καλή σου νύχτα, φίλε, μες στην αγκαλιά της


(Kάπως διαφορετικό, αλλά πάλι... αυτή η εικόνα μού ήρθε όταν διάβαζα το ποστ και θυμήθηκα την αγαπημένη μου Αφροδίτη Μάνου και το τραγούδι αυτό που μ' "έφτιαχνε" φευγάτα όταν το άκουγα -πολύυυυ παλιά, λέμε!
:)

Καλό σου απόγευμα

 
At 1/11/07 21:56 , Blogger Caesar said...

Η νύχτα παίζει τα παιχνίδια τα δικά της
Είσαι αλληνής και φεύγεις, ούτε ξέρω που θα πάς
Καλή σου νύχτα, φίλε, μες στην αγκαλιά της..]

Kαθόλου διαφορετικό, αυτή είναι η σωστή εικόνα - just me - από την αγαπημένη μας στιχουργό, συνθέτιδα & ερμηνεύτρια Αφροδίτη:)

Στίχοι, φωνή & μουσική που μας ταξιδεύουν εκεί που μας αρέσει

Η νύχτα έρχεται ...αθόρυβα ;)

 
At 3/11/07 22:39 , Blogger oneiroparmenh said...

Ένα χαμόγελο μπορεί όχι απλά να σου φτιάξει την μέρα...Μπορεί να σου αλλά ξει κ να ομορφύνει όλη σου τη ζωή..
Άρκει να είναι αληθινό..
Γι'αυτό είναι καλύτερα να μη τα τσιγκουνευόμαστε..

 
At 4/11/07 10:34 , Blogger Caesar said...

@ oneiroparmenh,
Καλά τα λές, αλλά τα θαύματα μέχρι τρεις μέρες κρατάνε :)
Παρ' όλα αυτά εύχομαι να το συναντήσεις αυτό που μου γράφεις.
Πρόσεξε όμως, αν το βρείς να μπορέσεις & να το κρατήσεις, έ;)

 
At 4/11/07 15:17 , Blogger Άγνωστη said...

Egw hmoun :)

 
At 5/11/07 06:05 , Blogger Caesar said...

@ Άγνωστη,
Μάλλον ;)

 
At 31/3/08 00:15 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Φαίνεται πως είσαι ολιγαρκής.Δε μου φτάνει μόνο το χαμόγελο του συνοδοιπόρου.
:)
Αλλά κάτι είναι κι αυτό.Γιατί θα μπορούσες να ξεκινήσεις τη μέρα σου με καυγάδες,βρισιές,κλπ(εκ μέρους των υπολοίπων οδηγών),οπότε το χαμόγελο υπεραρκεί!

 
At 12/4/08 22:58 , Blogger Caesar said...

@ όλα θα πάνε καλά...
Δεν είναι λίγο να συναντάς χαμόγελα μέσα στην αρρένα του ανταγωνισμού & της πρωινής βιασύνης.
Οπως το λές λοιπόν, υπεραρκεί :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger