Friday, August 08, 2008

Καλοκαιρινη λεωφορος


Μα γιατί το τραγούδι να 'ναι λυπητερό
με μιας θαρρείς κι απ' την καρδιά μου ξέκοψε
κι αυτή τη στιγμή που πλημμυρίζω χαρά
ανέβηκε ως τα χείλη μου και με 'πνιξε
φυλάξου για το τέλος θα μου πεις

Σ' αγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω
κι αυτό είναι ένας καημός αβάσταχτος
λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ
ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος
κουράγιο θα περάσει θα μου πεις

Πώς μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά
την άμμο που σαν καταρράχτης έλουζε
καθώς έσκυβε πάνω μου χιλιάδες φιλιά
διαμάντια που απλόχερα μου χάριζε
θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό

Σε ποιαν έκσταση απάνω σε χορό μαγικό
μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να γεννήθηκε
από ποιο μακρινό αστέρι είναι το φως
που μες τα δυο της μάτια πήγε κρύφτηκε
κι εγώ ο τυχερός που το 'χει δει

Μες το βλέμμα της ένας τόσο δα ουρανός
αστράφτει συννεφιάζει αναδιπλώνεται
μα σαν πέφτει η νύχτα πλημμυρίζει με φως
φεγγάρι αυγουστιάτικο υψώνεται
και φέγγει από μέσα η φυλακή


[ Νίκος Παπάζογλου]

5 Comments:

At 9/8/08 14:07 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

"ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος..."
Πόσες φορές είναι έτσι κι όμως εμείς συνεχίζουμε...
"...κι εγώ,ο τυχερός που το'χει δει..."

 
At 10/8/08 01:22 , Blogger prasino liker said...

Ας ονειρευτουμε οτι μπορει επιτελους να υπαρχουν αυτες οι ψυχες.Που ακολουθουν δρομους γεματους αστερια ,που ειναι τυχεροι να εχουν ανακαλυψει το βλεμμα ο ενας του αλλου.Που λαμπυριζει ολη τους η ζωη απο ελπιδα και γαληνη και τελειωνοντας δεν θα ησυχασουν παρα μονο αν ενωθουν και αποτελεσουν ενα συμπαν που θα χωραει ολα αυτα που εζησαν.

 
At 17/8/08 10:04 , Blogger piXie said...

θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό...
Πολλές φορές τον σιγοτραγούδησα αυτό το στίχο. Και πολλές οι φορές που δε βγήκε σε καλό, μα κι αν δεν πήγαινα πως θα το ήξερα;!
Πανέμορφοι στίχοι, γεμάτοι εικόνες, ύμνος στην αγάπη τους την αδιάβατη.
Καλημέρα

 
At 17/8/08 12:38 , Blogger Caesar said...

@ o.θ.π.κ.
ναί, αλλά γιατί συνεχίζουμε ;)


@ Λικεράκι,
μ'αρέσει που είσαι πάντα αισιόδοξη:)


@ pixie,
έτσι νιώθω κι εγώ αυτούς τους στίχους...

 
At 17/8/08 15:56 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Δεν ξέρω...Γιατί επιμένουμε;Γιατί είμαστε μαζοχιστές;Γιατί θέλουμε να αποδείξουμε κάτι στον εαυτό μας;Γιατί δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς;Γιατί έτσι κάνουν οι άνθρωποι;Δεν ξέρω,ειλικρινά...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger