Saturday, July 05, 2008

στιγμες


Είναι καλοκαίρι, ζέστη, με τη ζωή να προσπαθεί ν' αντισταθεί στη ραθυμία της εποχής & να συνεχίσει με τους κανονικούς της ρυθμούς.
Με τα κλιματιστικά & τα σκούρα γυαλιά. Με τα αναψυκτικά & τα δροσερά νερά. Στις πλατείες, στα μαγαζιά, στα γραφεία & σε κάθε εργασία.
Και τα καράβια να φεύγουν & να χάνονται στον ορίζοντα σκίζοντας την καρδιά του καλοκαιριού σαν ένα κατακκόκινο, γλυκό & δροσερό καρπούζι.
Το καλοκαίρι θα έρχεται πάντοτε, εσύ όμως...

«..και τότε μου πέρασε απ' το νού πως είναι στιγμές, αγάπη μου, όταν δεν είμαι μαζί σου στη δουλειά, την ώρα του φαγητού, στο αίθριο της υπηρεσίας, στις φωτοτυπίες που σφραγίζω, στο λεωφορείο για το σπίτι, που βρίσκω στο σώμα μου, στα ρούχα μου, στην ανάσα μου, τη μυρωδιά από χρυσάνθεμα που εσύ αναδίδεις, τόσο που νιώθω κοντά σου λες και κατοικώ μέσα σου, σαν νάσουν, πόσο θα τόθελα, η μοναδική τροφή μου, η πατρίδα μου, η πόλη μου, η εστία μου, λές και το αίμα σου φωτίζει τη φωνή μου κι εγώ περπατώ, στην Κίντα ντο Ζασίντο, οδηγημένος απ' το άρωμα των ματιών σου, για να συναντήσω ένα νεανικό στήθος να με περιμένει...»
[Αντ. Λόμπο Αντούνες]

Labels:

16 Comments:

At 7/7/08 10:56 , Blogger fish eye said...

αν αυτο δε ειναι ''ευτυχια'' τοτε τι;

καλη σου μερα caesar

 
At 7/7/08 17:53 , Blogger piXie said...

υπέροχο απόσπασμα..πραγματικά!

Μου θύμισε ..."Να σε πάρω μαζί μου; Δεν ξέρεις τι λες. Αφού πάντα μαζί μου σε κουβαλάω. Πρωί, μεσημέρι, στον ύπνο μου, στη βάρδια, στη σκάτζα. Σ' έχω μαζί μου προικιό."

Καλησπέρα caesar! :)

 
At 7/7/08 20:33 , Blogger Caesar said...

@ φεγγαραγκαλιες,

Μερικές φορές την βλέπουμε ή την αισθανόμαστε αλλά δεν μπορούμε να την πλησιάσουμε. Άλλες φορές πάλι είναι τόσο κοντά μας αλλά δεν το καταλαβαίνουμε ;)




@ piXie,
Xμ, ναί, εδώ προβάλλουμε μόνο υπέροχα αποσπάσματα, όπως του Αντ. Ματσάδο;))

Η παραλλαγή που έγραψες από πού προέρχεται ή μήπως είναι δική σου άποψη?!

Kαλησπέρα:)

 
At 7/7/08 20:53 , Blogger piXie said...

Είναι του Καββαδία, από τη Βάρδια κι αυτό, καλέ μου caesar! Τελευταία τον διαβάζω μανιωδώς! Είναι που έχουν την αρμύρα της θάλασσας τα βιβλία του!

Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

 
At 7/7/08 21:16 , Blogger Caesar said...

@ piXie,
Eίναι αξεπέραστος, & μας παίρνει πάντα μαζί του στα ταξίδια της θάλασσας, του νού & της ψυχής, για να κοινωνήσουμε στάλα τη στάλα με νερό θαλασσινό συναγμένο απ' το κορμί μιας αγάπης σε τάσι αρχαίο, μπακιρένιο αλγερινό....

Να είσαι πάντα χαρούμενη:)

 
At 7/7/08 23:49 , Blogger piXie said...

Αγαπημένο ποίημά του κρυμμένο στην απάντησή σου! Αγαπημένο...

:)

 
At 8/7/08 08:33 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Το καλοκαίρι θα έρχεται πάντοτε,εσύ όμως...

 
At 8/7/08 08:34 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Σοιχηματίζω πλέον ότι ό,τι διαβάζεις αρέσει και σε μένα!
Καλημέρα!

 
At 8/7/08 16:20 , Blogger Caesar said...

@ όλα θα πάνε καλά...
Nαί, μάλλον, έτσι φαίνεται:)
btw μου θύμισες μια ωραία ιστορία:
 «Le souligneur» [ο υπογραμμιστής] της Bongrand Caroline !
περίληψη εδω.

 
At 10/7/08 02:20 , Blogger prasino liker said...

Caesar δεν ξερω τι ειναι αυτο που κανει ολη μας την ζωη να ταυτιζεται με τους αλλους.Γιατι πρεπει να γινομαστε ενα ,γιατι να μην μπορουμε να σκεφτομαστε η να πορευομαστε παραλληλα ;Γιατι αναπνεουμε μονο αν νιωθουμε την υπαρξη τους να ταυτιζεται με μας;Xανομε απειρες ευκαιριες γιατι μας λειπει το ετερον ημισυ.Μπορει να ειμαι λαθος,ομως αυτη η καθημερινη προσπαθεια να γινομε ενα πιστευω μας ισοπεδωνει.

 
At 10/7/08 21:58 , Blogger Caesar said...

@ prasino likeraki
Ξέρεις πολύ καλά τι είναι αυτό:) Γιατί σίγουρα το έχεις βιώσει. Αλλά γιατί ν' αναρρωτιόμαστε τι είναι και να μην το απολαμβάνουμε όσο γίνεται για όσο κρατάει. Αφού έτσι υπάρχει αυτή η ,,,ακροβατική ισσοροπία αισθημάτων & συναισθημάτων με όλο το ερωτικό δέος που προκαλεί !

 
At 10/7/08 22:56 , Blogger prasino liker said...

Caesar εχεις δικιο.Ναι ετσι πρεπει να γινεται.Οσο κρατησει.

 
At 11/7/08 02:42 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Τώρα είδα το μήνυμα - το έχω διαβάσει,caesar,και πολύ μου άρεσε.Άμα πλέον βρίσκεις ωραία βιβλία ή ταινίες,να μου τα αναφέρεις γιατί έχεις καταλάβει το γούστο μου,είναι σα να με ξέρεις.
Το περίεργο είναι ότι μοιάζει σα να σε γνωρίζω κι εγώ!
Καλημέρα!

 
At 11/7/08 15:45 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Kαίσαρα,είμαι χαρούμενη γιατί κατάφερα,ακολουθώντας τις (απλές)οδηγίες του podcast,να βάλω μουσική στο blog μου!
Θυμάσαι που σου είχα ζητήσει κάποτε να με βοηθήσεις;

 
At 11/7/08 20:45 , Blogger Caesar said...

@ ο.θ.π.κ.

"Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει..."

Η χαρά σου είναι και δική μου :))

 
At 11/7/08 22:25 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@caesar:

Ωραία...Χαίρομαι.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger