Thursday, November 26, 2009

στον απόηχο της φωνής σου

Γυρίζω σπίτι.
Βήματα αργά σχεδόν καθηλωτικά & η απόσταση να φαίνεται ατέλειωτη & μακρυνή.
Ακούω τους ήχους της πόλης.
Επίμονοι, χαρούμενοι ή εκνευριστικοί, μονότονοι & γραφικοί.
Τακτοποιώ καλά τ' ακουστικά του τηλεφώνου μου για να σ' ακούω καθαρά, σχεδόν μοναχικά, κι η πόλη αλλάζει ξαφνικά.
Όλα κινούνται αθόρυβα & απαλά κι η φωνή σου μοναδική να με οδηγεί σαν ξεναγός στους δρόμους της πόλης, σαν άγγελος από μακρυά που με συνοδεύει μυστικά.
Μελωδικός ο ήχος της φωνής σου, που αντηχεί ακόμη μέσα στο μυαλό μου!

Labels:

8 Comments:

At 26/11/09 00:48 , Blogger prasino liker said...

Θαυμασια λοιπον.Ενα αγαπημενο καλεσμα ποσο βαθια στην ψυχη εισχωρει.Την γεμιζει γλυκα και περιμενει να ενωθει με τον παλμο της καρδιας.
Καληνυχτα Caesar.

 
At 26/11/09 06:58 , Blogger Caesar said...

Ναι likeraki, κάπως έτσι γίνεται πιο διαυγής ο κόσμος του καθενός γύρω του & αποκτά υπόσταση ξεχωριστή. Ξημερώνει, καλημέρα!

 
At 26/11/09 11:22 , Blogger logia said...

ο ήχος
που εισχωρεί στο σώμα
και μεταλλάσσεται
σε αίσθηση
κι ύστερα απλώνεται παντού στη μνήμη
και γίνεται
ανάμνηση
με γεύση ζάχαρης και κανέλλας

 
At 26/11/09 21:06 , Blogger Caesar said...

@ logia,
Ωραιότατη περιγραφή της διαδρομής του ήχου!
Ήχων αγαπημένων από λέξεις & μουσικές,
απο ..."Ιδανικές φωνές κι αγαπημένες"

 
At 26/11/09 23:20 , Blogger fish eye said...

ειναι η πρωτη φορα που δεν ξερω τι να σου απαντησω..

ισως.. αποψε να θελω να σου εκμυστηρευτω.. ποσο αναγκη εχω απο μια τετοια φωνη..να ηχει στ αυτια μου!

 
At 27/11/09 00:18 , Blogger Caesar said...

@ ❤

κι ίσως όχι μόνο απόψε !

"Μα απόψε γίνε
άνεμος κύμα και πανί
η πιο τρελή μου επιμονή
απόψε γίνε.
Μα απόψε γίνε
ο μόνος δρόμος μου ξανά
η πρώτη κι η στερνή φορά
απόψε γίνε... "

[από το "απόψε γίνε" του Οδ. Εισαγγελέα]

 
At 30/11/09 16:28 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

οι φωνές που έχω ερωτευθεί θα ήθελα να μου μιλούν πότε-πότε από το ραδιόφωνο.Εκεί που δε θα το περιμένω,να μου αφήνουν ένα μήνυμα μέσα από τα ηχεία.

 
At 30/11/09 20:44 , Blogger Caesar said...

ο/θ/π/κ
Κι απο το ραδιόφωνο. Γιατί όχι!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger