Friday, May 01, 2009



"Το φώς εμύριζε λουλούδια / και νοτισμένη χλόη αγρού / Τα φοβισμένα μάτια μου πίναν τον ουρανό / μέσα στα μάτια σου"
[Γ. Ριτσος]

Άφησα τον ελεύθερο άνεμο να με παρασύρει πάλι έξω από τα περιχαρακωμένα όρια της ζωής μου.
Κι αυτός που ξέρει καλά τα όνειρα και τις επιθυμίες των ανθρώπων τις μεταφέρει κοντά τους.
Κι εγώ τι άλλο, εκτός από την ύπαρξή σου να θέλω να βρίσκομαι τριγύρω σου, στη συντροφιά σου.
Και όπως ο άνεμος, αόρατος αλλά αισθητός θα χαϊδέψω τα μαλλιά σου και θα μεταφέρω τη φωνή σου μέσα σε κοχύλια για να την έχω πάντα μαζί μου.

7 Comments:

At 1/5/09 22:47 , Blogger prasino liker said...

Caesar πες μου αν μπορω να βοηθησω.Να στειλω και τον δικομας ανεμο απο εδω να σε οδηγησει εκει που εσυ θελεις .Θα σου φερει και κοχυλια .Μην εχεις αγωνια.Θα ελθει οσο πιο γρηγορα μπορει.Τα ματια σου ας μην ειναι φοβισμενα ,ας ειναι ανοιχτα στην ομορφια της.

 
At 2/5/09 01:42 , Blogger Caesar said...

@ Likeraki,
Σ'ευχαριστώ για την πνοή σου. Είναι πάντα ευεργετική & συντροφική κάθε φορά.

 
At 2/5/09 11:21 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

μμμμ,πόσο ωραίο.Πέρα από τα περιχαρακωμένα σου όρια,έχω να πω πως φαίνεσαι πολύ ερωτευμένος!Συνέχισε!Σου πάει!

 
At 2/5/09 12:28 , Blogger Caesar said...

@ ο/θ/π/κ,
Απλώς το να αισθάνεται κανείς όσο το δυνατό περισσότερο αυτή τη χίμαιρα, είναι μια κατάσταση κάπως υπερβατική & σουρεαλιστική-ακροβατεί στα όρια της καθημερινής λογικης-και λειτουργεί σαν μυστική πύλη διαφυγής & απόδρασης απο την ισοπεδωτική επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα.

Είμαι σίγουρος ότι και εσένα σου πάει, αν το αφήσεις να εκδηλώνεται:)

 
At 2/5/09 21:12 , Blogger nelly said...

Μηπως εισαι λιγο ερωτυλος?

 
At 2/5/09 23:22 , Blogger Caesar said...

Ερωτικός πλην όχι ερωτύλος

 
At 3/5/09 13:00 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@CAESAR:

έχεις πολύ σωστή διαίσθηση...
:)
Και να πω στη Νέλλυ ότι ο Caesar δε θα μπορούσε να είναι ποτέ ερωτύλος χωρίς αιτία,έτσι,χωρίς λόγο.Ερωτικός ναι,το πιστεύω κι εγώ.Ο Μεγάλος Ερωτικός.
:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger