Tuesday, July 03, 2007

Sa Som i Himmelen / As It is in Heaven


Μια μοναχική πορεία, αλλά επιτυχημένη. Ήθελε ν'αγγίξει την τελειότητα στην μουσική του. Την πλησίασε. Ένας επιτυχημένος διευθυντής ορχήστρας. Επιθυμούμε να τα υπερβούμε αλλά όλα έχουν τελικά τα όριά τους, και η υπέρβαση το κόστος της. Ψυχικό ή σωματικό. Αναγκάζεται ν΄αποσυρθεί στο απώγειο της δόξας. Επιστρέφει στο μέρος που γεννήθηκε και μεγάλωσε, σ' ένα χωριό της βόρειας Σουηδίας. Αντιμετωπίζει τα φαντάσματα του παρελθόντος, αντιζηλίες & φθόνο. Σιγά σιγά αρχίζει να δημιουργείται ένας καινούργιος πυρήνας. Μια μικρή χoρωδία. Από απλούς ανθρώπους, που θέλουν να ξεφύγουν από τη στασιμότητα & τη μετριότητα. Από ανθρώπους που τον λάτρεψαν, κι αυτός τους απογείωσε. Μια όμορφη και αυθεντική σχέση μεταξύ των ανθρώπων που τους βοήθησε όλους να κάνουν τη δική τους προσωπική επανάσταση. Και που τελικά, θυσιάστηκε γι αυτούς...
Τώρα η ζωή είναι δική μου
Ο χρόνος μου λίγος στη γή
Μ'έφερε εδώ η αδημονία μου
Κι έχασα τόσα
Κι όμως έτσι θέλω να ζώ
Η εμπιστοσύνη μου ήταν
Πέρα από κάθε λέξη
Και μου'δειξε
Ενα κομμάτι του παραδείσου
Που δεν βρήκα ποτέ
Θέλω να νιώσω ζωντανός
Σ'ολόκληρη τη ζωή μου
Θα ζώ όπως θέλω εγώ
Και θέλω να νιώθω ζωντανός
Να ξέρω πως είχα αξία
Δεν έχασα τον εαυτό μου
Τον άφησα να κοιμάται
Ισως γιατί δεν είχα επιλογή
Μα είχα τη θέληση να ζήσω
Θέλω νάμαι ευτυχισμένος
Και νάμαι αυτός που είμαι
Νάμαι δυνατός κι ελεύθερος
Να βλέπω το φώς
Να βγαίνει μεσα από τα σύννεφα
Είμαι εδώ
Και η ζωή είναι δική μου
Και τον παράδεισο
Που νόμιζα οτι ήταν εκεί
Θα τον ανακαλύψω κάπου αλλού
Θέλω να νιώσω
Οτι έζησα τη ζωή μου....

Labels:

7 Comments:

At 3/7/07 23:41 , Blogger elmelissa said...

Καλησπέρα caesar

"O χρόνος είναι γρήγορος ίσκιος πουλιών
Τα μάτια μου ορθάνοιχτα μεσ' στις εικόνες του
Γύρω απ' την ολοπράσινη επιτυχία των φύλλων
Οι πεταλούδες ζουν μεγάλες περιπέτειες
Ενώ η αθωότητα
Ξεντύνεται το τελευταίο της ψέμα
Γλυκιά περιπέτεια Γλυκιά
Η Ζωή "
( Οδ. Ε.)

ελπίζω να δένει λίγο με το κείμενό σου. Πολύ όμορφη η μουσική επιλογή...μου έχουν λείψει οι κύκνοι...τους είχα παρακολουθήσει μια φορά στο Ηρώδειο και μια στο θέατρο Πέτρας...
την ταινία, όχι δεν την έχω δει,υποθέτω πως είναι καλή για να αναφέρεσαι σε αυτήν...άρα πρέπει να δω και αυτήν :-)

Μια γλυκιά Καληνύχτα...:-)

 
At 4/7/07 02:05 , Blogger neutrino said...

αγαπητε καισαρα, αυτες τις μερες μου εχεις βαλει κινηματογραφικα τα γυαλια :))
εχω ακουσει πολλα καλα για την ταινια αυτη, αλλα δεν την εχω παρει ακομα. πηγα επι τοπου μετα το ποστ σου, αλλα ειναι νοικιασμενη. ελπιζω να την προλαβω μες στα διαβασματα και να επανελθω.. δριμυτερη!
αυτα που λες ειναι πανεμορφα!:)

(για την ωρα, προτεινω σχετικα και το les choristes -τα παιδια της χορωδιας, που ειμαι σιγουρη πως θα λατρεψεις)

(οι στιχοι απο που ειναι;)

 
At 4/7/07 09:05 , Blogger Μαρω_Κ said...

Κι εγώ θέλω να ζήσω μια ζωή κι άλλη μία.
Καλημέρα.

 
At 4/7/07 12:02 , Blogger 3 parties a day said...

Κι εγώ έχω αφήσει τον εαυτό μου να κοιμάται μου φαίνεται...

(Είδα το Little children. Έκανα σχόλιο στο ομώνυμο ποστ).

 
At 5/7/07 11:54 , Blogger Caesar said...

elmelissa μου,
Εσύ "δένεις" πάντα με τα κείμενα. !! όχι μόνο τα comments σου που είναι κι αυτά προέκταση του εαυτού σου ! Είναι γεγονός ότι η εκλεπτυσμένη παρουσία σου ομορφαίνει τη ...μπλογκοζωή:)
Όσο για την ταινία, έχω την εντύπωση πως θα σου αρέσει πολύ αυτή η ιστορία. Να τη δείς όποτε βρείς ευκαιρία :)




Νετρίνα,
Tώρα προηγούνται οι εξετάσεις κι έπονται τα κινηματογραφικά ;))
Σημειώνω το les choristes, (a la premiere ocasion).
Oι στίχοι είναι από το φίλμ !




Μαρω_Κ ,
Ποιός δεν θέλει ?!
Αρκεί να αξιοποιούμε τις εμπειρίες από τις προηγούμενες ;))
Καλημέρα.




3 parties a day ,
[..τον εαυτό μου να κοιμάται μου φαίνεται...]
Αλλά, δεν φαντάζομαι όμως να είναι το ίδιο, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτής της ιστορίας !

ΥΓ:
Ναί, το είδα το σχόλιό σου & συμφωνώ :)

 
At 6/7/07 00:21 , Blogger gitsaki said...

les choristes...το αγαπημένο μου cd.

Τι όμορφα τα λόγια που διάβασα!
Καλησπέρα,Καίσαρα.

 
At 6/7/07 21:16 , Blogger Caesar said...

gitsaki,
ναί, είναι κι αυτός ένας τρόπος να κάνουμε τη ζωή μας πιό όμορφη.
Δεν έχω ακούσει το cd που σου αρέσει τόσο !
Ένας λόγος παραπάνω να το αναζητήσω :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger