Saturday, May 12, 2007

Ερωταπαντήσεις


Από Elen, Desposini, Dawkinson
1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
δεν νομίζω οτι υπάρχει κάτι απολυτο & μάλιστα ευτυχές !
2. Τι σας κάνει να σηκώνεσθε το πρωί;
το οτι δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά
3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
με το ανέκδοτο για τον Χόνεκερ, στο φιλμ: "οι ζωές των άλλων" που είδα μολις εχθές
4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
ακόμη δεν το έχω εντοπίσει
5. Το βασικό ελάττωμά σας;
στην έλλειψη ψυχραιμίας ενίοτε
6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;
ποιος καθορίζει το σωστό & το λάθος ;
7. Με ποιαν ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσθε περισσότερο;
δυστυχώς ή ευτυχώς με καμιά
8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
πολύ αργά για ήρωες
9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στην "καρδιά του σκότους" με ξεναγό τον Τζοζεφ Κονραντ
10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ν. Καζατζάκης, Τζοζεφ Κονραντ, Σωμερσετ Μωμ, Βιρτζίνια Γουλφ, Καρεν Μπλιξεν, Ιρβιν Γιαλομ, Φιλιπ Ροθ, Τσαρλς Μπουκοφσκι, Φ.Σ.Φιτζεραλντ, Αγκ. Κρίστι, Τζ. Τζοϊς....
11. Ποιαν αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Την ειλικρίνεια
12. ... και σε μια γυναίκα;
Την ευθύτητα, την αμεσότητα
13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Νινο Ροτα
14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;
parole
15. Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;
"Ιστορίες καθημερινής τρέλας"
16. Η ταινία, που σας σημάδεψε;
Η λίστα του Σιντλερ.
17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Γ.Γαϊτης
18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
απέραντο γαλάζιο
19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
το ότι εξακολουθώ να ζώ
20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Μπυρα
21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
πολύ αργα για δάκρυα
22. Τι απεχθάνεσθε περισσότερο απ' όλα;
τους επιμονους, τους απόλυτους, τους φανατισμένους, τους ρομποτοποιημένους...
23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
διάβασμα
24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
η απώλεια των αγαπημένων
25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
σε οποιον το αξίζει
26. Ποιο είναι το μόττο σας;
"Τί κι αν χάσαμε μια φορά ! δεν πειράζει. Αυριο θα τρέξουμε γρηγορότερα. Θ' απλώσουμε τα χέρια μας πιο μακρυά. Κι ένα λαμπρό πρωί....."
27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
ήσυχα
28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
σου την έσκασα :))
29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;
σε διαρκή αναζήτηση

Αν επιθυμούν συνεχίζουν: neutrino, aisthisis, Άγνωστη, passer-by, Μαρω_Κ, Paranoia, Athanassios, elmelissa....

23 Comments:

At 12/5/07 21:06 , Blogger Paranoia said...

σ' ευχαριστώ για την "πάσα"
θα ανταποκριθώ άμεσα
φιλιά

 
At 12/5/07 21:32 , Blogger 3 parties a day said...

Δεν περίμενα ότι κάποιος θα ανέφερε τον Φιτζέραλντ. Ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα. Αλλά επίσης δεν περίμενα κι ότι είσαι τύπος που χάνει την ψυχραιμία του. Στο μυαλό μου σε είχα ως την επιτομή της sangfroid!(Με την καλή έννοια, όχι αυτήν της αναισθησίας...)
Θα ήθελες να μου πεις και ποιο είναι το αγαπημένο σου από τα βιβλία του;

 
At 13/5/07 12:28 , Blogger Αγγελική Στ. said...

σε διαρκή αναζήτηση... μου άρεσε... και ο Φιτζέραλντ μου άρεσε..

 
At 13/5/07 16:46 , Blogger Caesar said...

@ Paranoia,
κι εγώ σ' ευχαριστώ για την αποδοχή :)



@ 3 parties a day,
(The great Gatsby) !



@ sunshine,
σε διαρκή αναζήτηση, ένας λόγος που βρισκόμαστε κι εδώ :)

 
At 13/5/07 18:19 , Blogger christina said...

Το 25 με τα ψέμματα μου άρεσε.

passer by




ΥΓ. Ευχαριστώ αλλά δεν παιζω

 
At 13/5/07 21:09 , Blogger Μαρω_Κ said...

Καλησπέρα σας.
Λοιπόν ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση σας αγαπητέ μου.
Οπότε μου χρωστάτε μια μπύρα.
Την επόμενη βδομαδα ανεβαίνω ξανά στην πόλη σας.
Ετοιμαστείτε να ανταποκριθείτε στις υποχρεώσεις σας.
Σας φιλώ!

 
At 14/5/07 01:46 , Blogger Desposini Savio said...

Τί κι αν χάσαμε μια φορά ! δεν πειράζει. Αυριο θα τρέξουμε γρηγορότερα. Θ' απλώσουμε τα χέρια μας πιο μακρυά. Κι ένα λαμπρό πρωί...

μου άρεσε Κάιζερ πολύ!

 
At 14/5/07 09:10 , Blogger neutrino said...

καλημερα και ηλιολουστη βδομαδα!:)
ωραιος και αποκαλυπτικος ο Προυστ (εσυ, ελλειψη ψυχραιμιας; ποιος να το περιμενε!).
σ'ευχαριστω πολυ για την προσκληση και δεσμευομαι για εξισου συνταρακτικες αποκαλυψεις εντος της εβδομαδας..

 
At 14/5/07 13:19 , Blogger 3 parties a day said...

Caesar, Yea!

 
At 14/5/07 14:51 , Blogger Caesar said...

@ passer by,
κι εγώ δεν πολυπαίζω αλλά, vox popoulis ;))


@ Mάρω,
ετοιμάζεσαι για τη διεθνή έκθεση βιβλίου ;
ok, πάω για μία a la premiere ocasion :)


@ desposini mou,
είναι του Φ.Σ.Φιτζέραλντ, νομίζω !


@ neutrino,
έχεις δημιουργήσει σχολή με τις αναλύσεις σου & τις παρουσιάσεις σου :)
κι εγώ σ'ευχαριστώ



@ 3 parties a day,
πρέπει να καεί κανείς για να φωτιστεί λιγάκι ο κόσμος μας
(αναφέρομαι στους "καταραμένους" συγγραφείς & άλλους καλιτέχνες)

 
At 14/5/07 15:17 , Blogger Μαρω_Κ said...

Δυστυχώς όχι για την Εκθεεση του Βιβλίου.
Κατι πιο πεζό.
Εχω ένα έργο σε εξέλιξη στην πόλη σας.
I will let you know.

 
At 14/5/07 15:29 , Blogger fish eye said...

o ιρβιν γιαλομ..η ειλικρινεια,η λιστα του σιντλερ..ειναι και δικα μου..καλο απογευμα..

 
At 14/5/07 21:14 , Blogger Athanassios said...

Καλή βδομάδα... Ευχαριστώ για την πάσα, αν και το ερωτηματολόγιο το βρήκα λίγο "δημοσιογραφικό"... σαν αυτά που ρωτάν τις μοντέλες... ποιός είναι ο αγαπημένος σας ηθοποιός, ή ποιός θα θέλατε να σας κάνει το τραπέζι???

 
At 14/5/07 22:28 , Blogger aisthisis said...

Kοφτές απαντήσεις, συγκεκριμένες, ακόμα κι όταν είναι αόριστες! Μου άφησες την αίσθηση ότι δε γούσταρες πολύ που τα έγραφες, γι' αυτό...θα σου κάνω σκηνές γι'αυτήν την πρόσκληση!
Καλό σου βράδυ.

 
At 15/5/07 09:03 , Blogger Άγνωστη said...

Είναι ταινίες που όντως μας μένουν αλησμόνητες, Η λίστα του Σίντλερ σίγουρα ήταν μια από αυτές για εμενα επίσης..

P.S Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, και φυσικά επιθυμώ, αφού το ζήτησες εσύ!

 
At 15/5/07 09:04 , Blogger Caesar said...

@ Μαρω_Κ
'Οπως & νάχει καλά είναι :)

@ φεγγαροαγκαλιασμενη
ε, γι αυτό συναντώνται οι τροχιές μας :)


@ Athanassios,
Εδώ φαίνονται τα μεγάλα ταλέντα. Παίρνουν κάτι ασήμαντο & συνηθισμένο & το αναδεικνύουν σε κορυφαίο γεγονός. Ιδού η πρόσκληση/πρόκληση !



@ aisthisis
Το λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν...
αλλά εσύ όμως έχεις την ικανότητα να βλέπεις πολύ περισσότερα πράγματα:))

 
At 15/5/07 09:08 , Blogger Caesar said...

Πώς φαίνεται οτι συμπίπτουν τα εργασιακά μας ωράρια ;)))
Καλή σου μέρα & ευχαριστώ
αγαπητή Αγνωστη !

 
At 16/5/07 11:28 , Blogger neutrino said...

[Μεγια το καινουργιο καλοκαιρινιο outfit. Μ'αρεσει πολυ. Χτες για καποιο λογο ολη μερα δεν ανοιγε το μπλογκ και μας ανησυχησες!]

 
At 16/5/07 14:14 , Blogger Caesar said...

Kαλό μου neutrino,

κάποια λάθος κίνηση προκάλεσε την αρρυθμία, ελπίζω να τα επαναφέρω...

je te remerci :)

 
At 17/5/07 21:01 , Blogger elmelissa said...

Αγαπητέ μου caesar ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.
Οι πιο πολλοι αγαπημενοι σου συγγραφείς είναι και δικοί μου, λες γι'αυτό να μου αρέσουν πάντα τα σχόλιά σου ;
Όσο για την "απώλεια των αγαπημένων" συμφωνώ κι επαυξάνω

 
At 18/5/07 08:39 , Blogger Caesar said...

Elmelissa μου :)
Mας βοηθούν να κρατάμε κάποιες ισορροπίες, να βρίσκουμε καινούργια μονοπάτια στη ζωή μας & ν'αντέχουμε τις απώλειες.
"Ο ουρανός είναι τώρα το χρώμα μου / Μα η αυγή είναι πάντα δική σου" [Γ.Σ.]

 
At 1/5/08 05:46 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Μου άρεσε ιδιαίτερα το motto.

 
At 1/5/08 11:29 , Blogger Caesar said...

Δεν μπορώ όμως να το οικειοποιηθώ:) Άλλο να το λέω εγώ κι άλλο ο Francis Scott Key Fitzgerald,
όπως και το υπέροχο: "Never confuse a single defeat with a final defeat."
«Μη συγχέεις ποτέ μια ήττα με την τελική ήττα.»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger