Friday, December 24, 2010

Decenber's nights

Mεγάλες & ατέλειωτες οι νύχτες του Δεκέμβρη. Με τις ανταύγειες από τα πολύχρωμα φώτα και στολίδια, χρωματίζονται έντονα & παράταιρα αγγίζοντας τον νυχτερινό ουρανό & τ' αστέρια.
Ταξιδεύουν & χάνονται αθόρυβα μέσα στο σκοτεινό ορίζοντα από τη μια άκρη στην άλλη. Ανακατεύοντας ομίχλη & καπνό από τις καμινάδες προετοιμάζουν τo μαγικό ταξίδι του Santa Claus

"Ελα κοντά μου απόψε
πάλι με ξένους θα πιώ
Ελα κοντά μου για λίγο
Να 'χω ένα λόγο να φύγω
(.......)
έλα στο φώς του φεγγαριού
να φέξει η ψυχή μου
στις παρυφές του σκοταδιού
έφτασα τη ζωή μου.."

[X. Αλεξίου].

Labels:

13 Comments:

At 24/12/10 08:25 , Anonymous Anonymous said...

Η φωτογραφία μοιάζει να βγήκε από παραμύθι και ταιριάζει απόλυτα με το όμορφο κείμενό σου.

 
At 24/12/10 13:14 , Blogger librarian said...

Εεε Αλεξίου πάντα αγαπημένη! Ποιο τραγούδι της είναι αυτό; Όντως μαγική η φωτό!
Καλά Χριστούγεννα!

 
At 24/12/10 13:55 , Blogger kovo voltes... said...

Οι νύχτες του Χριστουγεννιάρη, έτσι λένε το Δεκέμβρη σε ορισμένες περιοχές...Λευκές (μακάρι να ήταν δηλαδή) και μεγάλες...Καλά Χριστούγεννα Καίσαρα μου...

 
At 24/12/10 22:32 , Blogger despoina said...

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

 
At 24/12/10 22:55 , Blogger Caesar said...

@ teleytaios
Ναί, είναι κάποιες περιοχές σαν παραμυθένιες και ακόμη περισσότερο αυτές τις μέρες.



@ librarian,
Το έγραψε η ίδια με τίτλο "έλα κοντά μου απόψε" κι έτυχε να το ακούσω την ώρα που έγραφα το ποστ ! Merry Christmans !



@ k/v,
Xριστουγεννιάρης λοιπόν! Ωραιότατο, & όσο πιο βόρεια ακόμη πιο λευκά έ; π.χ. στο "Bolshoi Theatre" απολαμβάνοντας λίγο Tchaikovsky από το "The Nutcracker" !
Καλά Χριστούγεννα καρδιά μου:)


κα despoina,
ευχαριστώ κι ανταποδίδω!

 
At 25/12/10 11:29 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

εμένα πάλι οι χριστουγεννιάτικες νύχτες μου φαίνονται πολύ σύντομες.
Καλά Χριστούγεννα,Καίσαρα.

 
At 25/12/10 12:25 , Blogger Caesar said...

@ ο/θ/π/κ,
Ίσως επειδή όλα τα ωραία είναι σύντομα!

Merry Christmans baby...
από τον B.b.King.

 
At 25/12/10 13:23 , Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Καλά Χριστούγεννα. Καλή ξεκούραση και μέρες γεμάτες ευτυχία, εύχομαι.

 
At 25/12/10 15:51 , Blogger Caesar said...

Ευτυχία, γνώση & δύναμη για όλους δείμε!

 
At 25/12/10 21:21 , Blogger fish eye said...

χρονια πολλα ceasar..
χρονια με ολα τα καλα!

 
At 25/12/10 21:49 , Blogger Caesar said...

Χρόνια πολλά < ❤ > γιορτινά & φωτεινά !

 
At 26/12/10 03:20 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Caesar:
Μα πού ήξερες ότι είναι από τα πιο αγαπημένα μου;!
Σ'ευχαριστώ!

 
At 26/12/10 07:46 , Blogger Caesar said...

Είπαμε, αυτές οι νύχτες του χειμώνα έχουν κάτι διαφορετικό. Μεγάλη διάρκεια κλπ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger