Saturday, December 04, 2010

drive

Η μέρα ήταν καλή για το ταξίδι που έπρεπε να διανύσω. Από εκείνες που προδιαθέτουν ευχάριστα για οποιοδήποτε ταξίδι. Που έρχεται και σε αρπάζει από το μανίκι, σε πετάει μέσα σ' ένα αυτοκίνητο και σου λέει άι στο καλό επιτέλους, ξεκίνα τί περιμένεις.
Τα ταξίδια είναι διαφορετικά βέβαια όταν γίνονται με παρέα πως να το πώ, εξωθεσμική μάλλον, γιατί έχουν άλλη αίσθηση. Κάτι σαν να πετάς με ιπτάμενο χαλί. Η ιδιωτική λοιπόν απομόνωση για δύο μέσα σ'ένα αυτοκίνητο ενώ παράλληλα κινείσαι σε μια πολυσύχναστη εθνική οδό προσφέρει την απόλαυση της ξένοιαστης διαδρομής στο χρόνο και στο χώρο.
Εγώ όμως είχα συγκεκριμένη διαδρομή που έπρεπε να γίνει ανεξάρτητα από την ποιότητα της μέρας και της συντροφιάς. Έτσι ενώ σκεφτόμουν αυτές τις εναλλακτικές διαδρομές αφέθηκα στο μονότονο ήχο του αυτοκινήτου οδηγώντας προς τον προορισμό μου, ευελπιστώντας στην επόμενη διαδρομή...

"Α, ρε, χρόνε αλήτη
π' ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς"
[Λ. Νικολακοπούλου]

Labels:

9 Comments:

At 5/12/10 11:39 , Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Πώς μου αρέσει να οδηγώ μόνος μου. Ειδικά να περάσω τόσες ώρες σε ένα όχημα στην εθνική, είναι η καλύτερη απομόνωση, η καλύτερη ευκαιρία για να ξεκαθαρίσω σκέψεις, να νιώσω ελεύθερος το ταξίδι...

 
At 5/12/10 13:59 , Blogger Caesar said...

Ιδίως δείμε, μια αρκούντως ευχάριστη συντροφιά σ' ένα ταξίδι το κάνει ακόμη πιο ωραίο, απολαμβάνοντας τη συζήτηση σ' ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Αλλά & μόνος πάλι, καταγράφοντας (ηχογραφόντας) τις όποιες σκέψεις προκύπτουν σ' αυτές τις ξεχωριστές ώρες, είναι ενδιαφέρον.

 
At 5/12/10 14:23 , Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Αυτό ξέρεις με την ηχογράφηση το έχω κάνει, μια φορά που οδηγούσα από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Ένα ξεχασμένο (αφημένο επίτηδες) κασετοφωνάκι στο διπλανό κάθισμα και μετά γελάς με τις σκέψεις σου ή τις κωδικοποιείς.

 
At 5/12/10 14:46 , Anonymous Anonymous said...

Έχω διανύσει αρκετά χιλιόμετρα μοναξιάς σε δρόμους δύσβατους τις περισσότερες φορές. Ποτέ όμως δεν μου άρεσε να ακούω τον ήχο της μηχανής. Πάντα ήθελα την παρέα του εκφωνητή ή της εκφωνήτριας του ραδιοφώνου. Όχι τόσο τα τραγούδια, όσο τη φωνή. Τη νιώθω σαν παρέα, σα συνοδηγό…

 
At 5/12/10 15:42 , Blogger Caesar said...

@ δείμε,
κι εγώ το θυμήθηκα από μια σκηνή με τον Γ. Αλεν στο "Μανχάταν" όταν υπαγόρευε τις σκέψεις του & τις εμπνεύσεις του σ' ένα μαγνητοφωνάκι:)



@ teleytaios, (Last but not least)!
Πράγματι, αυτό είναι μια μεγάλη ιστορία, η συντροφιά ενός ρ/σ στο δρόμο. Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο. Να, τώρα πχ θυμάμαι κάποιες νυχτερινές ραδ. εκπομπές από το δημόσιο ραδιόφωνο με τον κ. Γ. Τζουανόπουλο όπου ακούγονται ακροατές από κάθε περιοχή του πλανήτη, από Αυστραλία μέχρι Αμερική κι από ναυτικούς που ταξιδεύουν στις θάλασσες μέχρι και οδηγούς από νταλίκες που ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη σε real time

 
At 5/12/10 19:00 , Blogger penny said...

Μέχρι τώρα CAESAR μου άρεσαν τα ταξίδια με επιλεγμένη συντροφιά.. αλλά τωρα τελευταία μου αρέσει να αφήνομαι στις σκέψεις και στην αναζήτηση του εαυτού μου με παρέα την μουσική ,που μερικές φορές λες και έχει γραφτεί μόνο για μένα ,μόνο γι αυτή τη στιγμή..
Τελευταία εχω αρχίσει να απολαμβάνω την παρέα του εαυτού μου και έχω τόσα ανακαλύψει,νοιώθω τόσο γσλήνη..και τώρα ακόμα πιό πολύ και πιό ουσιαστικά μαθαίνω να συμπεριλαμβάνω και τους αγαπημένους μου..ακόμα κι αν δεν είναι κοντά μου..

 
At 5/12/10 21:39 , Blogger Caesar said...

@ penny,
Δικαιώνεις & τον τίτλο του ημερ/γίου σου :)
Πολύ ενδοσκοπική παρουσίαση με ...εξωτερική προβολή !
Η μουσική ανοίγει κι άλλη διάσταση στο χωροχρόνο μας.
Πάντα αξίζει της προσοχής μας ο εαυτός μας & οι αγαπημένοι μας.

 
At 6/12/10 19:46 , Blogger melian said...

Η ιδιωτική λοιπόν απομόνωση για δύο μέσα σ'ένα αυτοκίνητο ενώ παράλληλα κινείσαι σε μια πολυσύχναστη εθνική οδό προσφέρει την απόλαυση της ξένοιαστης διαδρομής στο χρόνο και στο χώρο.

Η πιο όμορφη εκφρασμένη σκέψη που διάβασα σήμερα!
Μπορεί να υπάρχουν στιγμές που να αποζητούμε το μοναχικό ταξίδι, αλλά αυτό το μοίρασμα που περιγράφεις, έχει μια πολύ ιδιαίτερη δική του ομορφιά και αξία

 
At 6/12/10 23:27 , Blogger Caesar said...

Αυτήν την αίσθηση προσπάθησα να μεταφέρω melian !

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger