Saturday, January 04, 2014

ταξιδευοντας...


Ταξιδεύω με το λεωφορείο της γραμμής. Διπλα μου η θέση ειναι κενή. Αρχίζω να σε φαντάζομαι. Εσένα που θα`θελα να ήσουν εδω διπλα μου. Να σε ταξιδεύω και να με ταξιδεύεις. Να ειμαι με κάποιον που θέλω να ειμαι. Να πηγαίνω εκει που θέλω να παω. Να κοιτάζω εξω από το παράθυρο και να βλεπω πρωτα εσένα. Να γερνω στον ωμο σου, να κλείνω τά ματια και να χανομαι μαζι με τις τελευταίες ακτινες του χειμωνιατικου ήλιου πισω από `κεινα τα βουνα. Να νυχτώνει και ν`ακούω τη φωνή σου μεσα στο κεφάλι μου και να σκεφτομαι να μη τελειώνει αυτό το ταξιδι.

 "εσυ με ξερεις πιο πολυ, απ' όλους στη ζωή μου,
τα μαγικά ταξίδια μου τα έκανες εσύ..."

[ Χ. Αλεξίου ]

16 Comments:

At 5/1/14 03:24 , Blogger piXie said...

Το ιδανικό ταξίδι περιγράφεις Caesar...όπου ο προορισμός είναι υποδεέστερης σημασίας...παρών με όλες τις αισθήσεις! Με το μοίρασμα το ταξίδι αποκτά νόημα. Όπως λέει κι ο Ρίτσος...
"Αν δεν μπορέσω να το δεις κι εσύ, μοιάζει σα να μην το 'χω".

 
At 5/1/14 07:18 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Εγώ πάλι,δεν ξέρω γιατί,σκέφτηκα το Summertime in Prague.
Καλημέρα Caesar και καλή χρονιά σου εύχομαι.
Το θεμα του συνταξιδιώτη στη διπλανή θέση είναι σημαντικό...

 
At 5/1/14 07:21 , Blogger Caesar said...

@ piXie
Τά χειμωνιατικα ταξιδια ειναι πιο δύσκολα
ιδίως εκεινα που ξεκινούν νωρίς, πριν το ξημερωμα, αλλά, "τι ήσυχα που γκρεμιζεται μεσα στην ποιηση ο χρόνος" [Γ.Ρ.] καλή μου νεράιδα!

 
At 5/1/14 07:53 , Blogger Caesar said...

Από το soundtrack της ταινίας "φτηνά τσιγαρα" ! βρισκω τους στιχους του Π.Καλατζόπουλου υπέροχους και πρέπει να δω και την ταινία Γεωργία!
Καλή χρονιά από την εθνική οδό...

 
At 5/1/14 11:26 , Blogger fish eye said...

το ανεφικτο εχει εφευρεθει απο εμας τους ιδιους καισαρα.. για να υπαρξει η ποιηση..

καλη χρονια σε ολους μας :)

 
At 5/1/14 16:35 , Blogger Caesar said...

και η ποιηση να κάνει το ανέφικτο, ...εφικτό !

 
At 7/1/14 00:17 , Blogger prasino liker said...

Caesar καλησπερα,
Μαλλον φοιτητικη επιστροφη μου θυμιζει.Βεβαια μιλαμε για λιγα χρονια πριν οταν ολα ηταν μαγικα.Τα συναισθηματα ,οι ερωτες,τα φλερτ.Τοτε που το ταξιδι ευχομαστε να διαρκεσει ωρες ατελειωτες.
Τωρα ενα ταμπλετ ,ενα κινητο ,ενα σμαρτφοουν μας συνοδευει.Ουτε εικονες απο την διαδρομη,ουτε μας ενδιαφερει πιος θα ειναι διπλα μας.
Καλο βραδυ ρομαντικε Caesar.

 
At 7/1/14 00:34 , Blogger prasino liker said...

Δεν ισχυει για ολους.Δεν το διευκρινισα .Υπαρχουν ακομα ατομα που πιστευουν οτι η ομορφια βρισκεται εκει που το ματι ησυχαζει.

 
At 7/1/14 12:47 , Blogger Caesar said...

Πάντα θα υπάρχει το ενδιαφέρον στοιχείο κάποια στιγμή στη ζωή του καθενός και τότε όλα τα άλλα θα ειναι συμπληρωματικα και θα συγκλίνουν σ` εκεινο που θεωρεί και νιώθει ομορφο ο καθένας μας, Likeraki

 
At 9/1/14 18:25 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Να την δω κι εγώ,τότε,Caesar.Θα την ψάξω.
Πολλές ευχές και από μένα!

 
At 10/2/14 23:50 , Blogger prasino liker said...

Caesar
Eυχομαι να εισαι καλα.

 
At 11/2/14 21:45 , Blogger Caesar said...

ok

 
At 24/3/14 00:21 , Blogger parisian said...

Η εικόνα που έχεις, αν δεν κάνω λάθος είναι από τα Τέμπη, ένας δρόμος από τον οποίο έχω περάσει αμέτρητες φορές....τα λόγια σου είναι συγκινητικά και πραγματικά σου εύχομαι πάντα να έχεις αυτό που θέλεις!!!

 
At 25/3/14 09:07 , Blogger Caesar said...

Ναι, ειναι ο δρόμος σου. Είναι οι δρόμοι που ενώνουν και χωρίζουν τις ζωές μας...

 
At 31/3/14 23:52 , Blogger سكاي للتنظيف said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 31/3/14 23:52 , Blogger سكاي للتنظيف said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger