Sunday, December 09, 2012

Faye's coffe


Κάθε μέρα, νωρίς το πρωί, ετοίμαζε τον ζεστό της καφέ. Έφερνε μετά την κούπα της στο τραπέζι κι αφού
καθόταν στην θέση της άνοιγε τον Η/Υ της καi κρατώντας την ανάμεσα στα δυό της χέρια γεύονταν την πρώτη γουλιά της μέρας. Μ' αρέσει να την κρατώ έτσι μου έλεγε, γιατι μου ζεσταίνει και τα χέρια μου τώρα το πρωί. Κι έπειτα πίνοντας αθόρυβα κι απολαυστικά το ζεστό της ρόφημα, σαν να μοίραζε απαλά φιλάκια, συνέχιζε να διαβάζει στον Η/Υ της. Θα έφτιαχνε κι άλλον μέχρι το μεσημέρι αλλά ο πρώτος θα ήταν και ο πιο τελετουργικός. Από αυτόν θα εξαρτιόταν η εξέλιξη της μέρας της. Μ' άρεζε έτσι όπως την έβλεπα, πάντα προφίλ, και σκεφτόμουν ότι θα μπορούσε να ήταν μια επιτυχημένη διαφήμιση για το προϊόν ή ακόμη και για την ίδια τη ζωή, έτσι όπως την ξεκινούσε κάθε πρωί στο γραφείο της...

2 Comments:

At 9/12/12 22:00 , Blogger kovo voltes... said...

"Αλλιώτικη μέρα"...Αυτό το τραγούδι της Τσανακλίδου μου ήρθε με την περιγραφή σου. "Τι καλό που κάνει ένας καφές", ένα χαμόγελο, ένα σ'αγαπώ...Δεν χρειάζονται πολλά...

 
At 10/12/12 23:13 , Blogger Caesar said...

τα είπες όλα,
πάντα αισιόδοξη μικρή μου -:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger