Sunday, November 06, 2011

Τhrough the window

Υπάρχουν, ευτυχώς μερικές στιγμές που νιώθεις ότι η ζωή σου ισορροπεί κάπως, όταν βρίσκεσαι μόνος, με τον εαυτό σου. Κι αυτές είναι ελάχιστες στιγμές για μένα κατα τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου. Εκεί λοιπόν όπου αισθάνομαι να είμαι ακόμη πιο αυθεντικός, στο σημείο αυτό που ο χρόνος μου γίνεται σχεδόν ανάγλυφος σαν πίνακας ζωγραφικής οι αισθήσεις αναδύονται και προβάλουν όλες τις προσδοκίες σαν κοντινούς ή μακρινούς προορισμούς "O Captain! my Captain! rise up and hear the bells..." Οι περισσότερες στιγμές μου είναι σχεδόν αλλότριες και άγομαι από αυτές όπως οι περισσότεροι, εκόντες άκοντες τόσο μέσα στον μικρόκοσμό μας αλλά εν τέλει μέσα στο γενικό σύνολο που φαίνεται να δρομολογείται ερήμην μας, από άγνωστες παραμέτρους και δυνάμεις, που επηρεάζουν έντονα τη ζωή μας.
Βλέπω τον κόσμο και το καιρό να περνάει από το παράθυρό μου ή μέσα από την οθόνη μου όπου αντανακλάται η μορφή μου αχνά, σαν τρέιλερ από κάποιο φίλμ και προσπαθώ να διακρίνω το ρόλο μου μέσα σ' αυτό το άγνωστο σενάριο...  

9 Comments:

At 7/11/11 09:30 , Blogger kovo voltes... said...

Περιέγραψες το συναίσθημα εύστοχα. Έτσι ακριβώς είναι. Ψάχνουμε τους ρόλους μας μέσα σε άγνωστο σενάριο. Και αυτό το άγνωστο είναι που προκαλεί περισσότερο τις ανησυχίες και το φόβο...Θα φανεί σύντομα όμως αν υπάρχει "κείμενο" ή είναι ανύπαρκτο το σενάριο...

 
At 7/11/11 23:22 , Blogger fish eye said...

δεν υπαρχει ρολος.. δεν υπαρχει κειμενο..


μονο η αισθηση

 
At 9/11/11 20:49 , Blogger Caesar said...

Περισσότερο επικρατεί το συναίσθημα ή μια επίγευση της αίσθησης...
Τα σενάρια συνήθως εγκλωβίζουν, αν δεν είναι και κακογραμμένα.

 
At 10/11/11 00:43 , Blogger prasino liker said...

//Oσο περισσοτερο μεγαλωνω ,τοσο λιγοτερο ειμαι.Οσο πιο πολυ με βρισκω,τοσο περισσοτερο χανομαι.Οσο περισσοτερο δοκιμαζομαι ,τοσο περισσοτερο συνειδητοποιω οτι ειμαι λουλουδι και πουλι και αστερι και συμπαν.Οσο περισσοτερο καθοριζω τον εαυτο μου ,τοσο λιγοτερα ορια εχω.Ξεπερνω τα παντα.Κατα βαθος ειμαι ιδιος με τον Θεο//
Φερναντο Πεσοα.

 
At 10/11/11 23:21 , Blogger Caesar said...

Likeraki,
Χαμένοι ανάμεσα στις αντιθέσεις μας & στις αντιφάσεις προσπαθούμε να βρούμε το δρόμο μας, ανακαλύπτοντας καινούρια μονοπάτια & σταυροδρόμια.

 
At 12/11/11 16:13 , Blogger amFenster said...

Αχνές αντανακλάσεις σε κάθε τύπου υαλοπίνακες είναι οι μορφές μας. Κι αλίμονο αν σπάσουμε το τζάμι. :)

 
At 12/11/11 16:57 , Blogger Caesar said...

@ amFenster,
Ίσως και να χρειάζεται να σπάσει κάποτε το διαχωριστικό...

 
At 13/11/11 10:19 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Θα υπάρχουν και άνθρωποι με στιγμές αλλότριες χωρίς να άγονται,απαραίτητα,από κάτι ή κάποιον.Κι εκεί η αλλοτρίωση δεν έχει δικαιολογία κι έτσι γίνεται πιο σκληρή.Ίσως...

 
At 13/11/11 18:04 , Blogger Caesar said...

Δύσκολο μου μοιάζει να υπάρχουν και περιπτώσεις χωρίς να επηρεάζονται από κάτι

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger