Friday, May 13, 2011

CITY - Am Fenster 2002

Ένα από τα πιο μελωδικά βιολιά έχει συνοδεύσει το "Am Fenster" σε στίχους της Hildegard Maria Rauchfuß. Πρώτη κυκλοφορία του άλμπουμ το 1978. "Einmal wissen dies bleibt für immer / Ist nicht Rausch der schon die Nacht verklagt / Ist nicht Farbenschmelz noch Kerzenschimmer / Von dem Grau des Morgens längst verjagt / Einmal fassen tief im Blute fühlen / Dies ist mein und es ist nur durch dich / Nicht die Stirne mehr am Fenster kühlen / Dran ein Nebel schwer vorüber strich / Einmal fassen tief im Blute fühlen Dies ist mein und es ist nur durch dich / Klagt ein Vogel, ach auch mein Gefieder / Näßt der Regen flieg ich durch die Welt / Flieg ich durch die Wel" Σε ελεύθερη μετάφραση: Αν μάθεις κάτι μία φορά τότε μένει για πάντα / Δεν είναι η μέθη που τη νύχτα διεκδικεί / Δεν είναι σμάλτο ούτε η αχνή λάμψη των κεριών / Που το πρωινό γκρίζο την έδιωξε μακρυά./ Μια φορά να πιάσεις, να νιώσεις βαθιά στο αίμα / Αυτό είναι δικό μου και υπάρχει μόνο μέσα από σένα Να μην μπορείς να δροσίσεις πλέον το κούτελο στο παράθυρο / Έξω μια βαθιά ομίχλη απλώνεται / Μια φορά να πιάσεις, να νιώσεις βαθιά στο αίμα / Αυτό είναι δικό μου και υπάρχει μόνο μέσα από σένα / Κλαίει ένα πουλί, αχ, το φτέρωμά μου, / Πέφτει η βροχή και πετάω μέσα από τον κόσμο

6 Comments:

At 14/5/11 22:33 , Blogger amFenster said...

Αν ήμουν ταινία, θα το είχα soundtrack!...

 
At 14/5/11 23:46 , Blogger Caesar said...

Δεν αμφιβάλλω:)

 
At 16/5/11 16:23 , Blogger Dee Dee said...

Καταπληκτικο τραγουδι.

Το βιολι το απογειωνει!!
Αν μαθεις κατι μια φορα τοτε μενει για παντα λοιπον :)

Καλη εβδομαδα!!

 
At 20/5/11 08:47 , Blogger Caesar said...

@DD
έτσι ακριβώς, μένει για πάντα...

 
At 20/5/11 22:56 , Anonymous Anonymous said...

Καταπληκτικό τραγούδι Caesar, το άκουγα όταν ήμουν φοιτητής... Μου θύμησες τα νιάτα μου!!!

 
At 21/5/11 08:52 , Blogger Caesar said...

teleytaios

για πάντα νέοι;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger