JOHN BARRY
"Ο Βρετανός μουσικοσυνθέτης Τζον Μπάρι, ο οποίος βραβεύτηκε με πέντε Οσκαρ και τέσσερα Γκράμι και έγραψε τη μουσική για τις ταινίες του Τζέιμς Μποντ, μεταξύ άλλων, πέθανε από καρδιακή προσβολή σε ηλικία 77 ετών, όπως μετέδωσε τη Δευτέρα το BBC." Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ τον κινηματογράφο χωρίς το μουσικό του μέρος. Μου φαίνονται αλληλένδετα πλέον. Πολλοί συνθέτες έχουν γράψει μουσική για τις ταινίες. Ο John Barry πιστεύω ότι έφθασε στα όρια του θρύλου με τις υπέροχες συνθέσεις του για τον κινηματογράφο, εδώ και πολλά χρόνια αφήνοντας ανεξίτηλα στη μνήμη τα μοναδικα soundtracks να μας ταξιδευουν στην 7η τεχνη. Μουσική για τον κινηματογράφο λοιπόν, The Best of JOHN BARRY: THE PERSUADERS THEME, MIDNIGHT COWBOY, THE IPCRESS FILE, THE KNACK, WEDNESDAY'S CHILD, SPACE MARCH, THE GIRL WITHE THE SUN IN HER HAIR, VENDETTA, THE DANNY SCIPIO THEME, THE JAMES BOND THEME, GOLDFIGER, DIAMONDS ARE FOREVER, FROM RUSSIA WITH LOVE, YOU ONLY LIVE TWICE, THUNDERBALL, ON HER MAJESTY'S SECRET SERVICE, 007, WALK DON'T RUN, BEAT FOR BEATNIKS, HIT AND MISS, BORN FREE, OUT OF AFRICA THEME, DANCES WITH WOLVES, THE COTTON CLUB, THE COTTON CLUB, BODY HEAT, THE LION IN WINTER, CHAPLIN, INDECENT PROPOSAL, KING KONG, THE LIVING DAYLIGHTS, THE SPECIALIST, THE DEEP, THE SCARLET LETTER, SOMEWHERE IN TIME... Goodbye John.
Labels: cinema
6 Comments:
Όντως έγραψε μερικά από τα καλύτερα αριστουργήματα. Κατά τη γνώμη μου συγκρίνεται με τον Morricone πάνω στους οποίου τα βήματα -καλλιτεχνικά- φαίνεται και να πάτησε.
ωραιο ακουσμα
καλημερα caesar
μερικά πράγματα φαίνονται τόσα αυτονόητα
ανάμεσα σ΄αυτά και η μουσική του Μπάρυ για τον κινηματογράφο...
@ δειμε,
Ναι καλύ σύγκριση με τον Ε. Μορικόνε, εδωσαν αριστουργήματα και οι δυο. Είναι να τόχεις που λένε
@ ❤
το καλό πράγμα ξεχωρίζει!
@ logia,
Μόνο μια μουσική ψυχή θα το διατύπωνε έτσι:)
το πόσο σημαντική είναι η μουσική επένδυση σε μια ταινία, το καταλαβαίνουμε μόνο αν προσπαθήσουμε να τη δούμε βουβά.
δε θα νιώσουμε τίποτα. η όποια συναισθηματική απογείωση δε θα έχει συντελεστεί
κι ενώ τη μελωδία μπορούμε - και πολλές φορές το επιλέγουμε- να την ακουμε χωριστά , χωρίς τη θέαση της ταινίας, το αντίθετο καταστρέφει όλη την κινηματογραφική παραγωγή.
τι μου θύμισες με τις μελωδίες από το Goldfinger, Diamonds are for ever, Midnight Cowboy, The Cotton Club, etc....!
@ melian,
πράγματι, τα μουσικά θέματα από τον κινηματογράφο ακούγονται πάντα ευχάριστα, κι ίσως με κάποια νοσταλγία για τα κινηματογραφικά καρέ που έρχονται στη μνήμη...
Ιδιαίτερα η φωνάρα της Shirley Bassey στον Goldfinger είναι αξεπέραστη!
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home