Saturday, January 01, 2011

στροβιλιζοντας στο χρονο

[Tango-Leonid Afremov] “Λατρεύω να εκφράζω την ομορφιά, την αρμονία και το πνεύμα αυτού του κόσμου στους πίνακες μου. Κάθε πίνακας μου αντικατοπτρίζει τα συναισθήματα, την ευαισθησία, το πάθος και τη μουσική της ψυχής μου.” [Leonid Afremov] Μές στη φλόγα του χορού όλα γυρίζουν ερωτικά. Βήμα το βήμα τα χέρια σφίγγουν τρυφερά. Ιδρώνουν τα σώματα & πασχίζουν να κρατήσουν τη στιγμή αιώνια το ένα μέσα στο άλλο, στροβιλίζοντας το πάθος με το χρόνο στην εφήμερη ζωή τους. γιατί, "Δεν είναι η αρχή ενός νέου χρόνου. Είναι η συνέχεια της ζωής μας...Έλα να τη στροβιλίσουμε σε ένα χορό γεμάτο χρώματα.." όπως εύστοχα στοχάστηκε η [kovovoltes.blogspot.com]

5 Comments:

At 1/1/11 12:22 , Blogger fish eye said...

το παθος κι ο ερωτας μηδενιζει το κοντερ του χρονου caesar, ειναι το μονο αντιδοτο που υψωνει ενα αορατο τοιχος σ αυτη την τραγικη πραγματικοτητα ;)

πρωτη μου ματια του 2011 δικια σου αγαπημενε μου, να εχεις παντα αυτο το κατι που μας τραβαει προς τα εδω

μας βολευει αλλωστε;)


*ο,τι μα ο,τι επιθυμεις ολοψυχα

 
At 1/1/11 13:24 , Blogger kovo voltes... said...

Μου πρόσφερες χαμόγελο στην έναρξη αυτού του νέου χορού...;))
Να μου είσαι καλά Καίσαρα μου

 
At 1/1/11 15:35 , Blogger Caesar said...

Θα πρόσθετα ακόμη ότι γυρίζει τα κοντέρ ανάποδα στο χρόνο...
...κι όπως το έδινε με τα δικά του λόγια ο Δ. Λάγιος:
"Τι πάθος βυθίζει σε πέλαγα το νου
βραδιάζει κι αλλάζει το χρώμα τ' ουρανού..."

Μerci (❤) μου




@k/v,
Noμίζω από τα πιο πολύτιμα, είθε να το έχεις όλη τη χρονιά:)

 
At 2/1/11 18:45 , Blogger ο δείμος του πολίτη said...

...ερωτικό...

 
At 2/1/11 19:35 , Blogger Caesar said...

κινητήριος δύναμη ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger