Sunday, August 08, 2010

παρά θιν' αλός

Ενας καλός συνδυασμός είναι και το διάβασμα δίπλα στη θάλασσα. Χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς υποχρεώσεις, δίχως ρολόγια & προγράμματα, δίχως καθημερινές μετακινήσεις, κραυγές & οιμωγές, ο κόσμος ένα απέραντο ξενοδοχείο, έχοντας μόνο τον ήχο των κυμάτων και τις αρμυρές της σταγόνες που φέρνει ο άνεμος, δέχεσαι με ικανοποίηση την απεραντοσύνη της & τη γαλήνη της σαν κάτι φυσικό και, νιώθεις ακόμη και τις φλέβες σου να συντονίζονται με το ρυθμό της.
Ο πρωινός καφές αποκτά άλλη διάσταση και το ούζο του μεσημεριού γίνεται ο τρελός λοστρόμος στο πλοίο που σε ταξιδεύει ανάμεσα στις γραμμές του βιβλίου και στα κύματα της ψυχής σου.
Οι μέρες και οι νύχτες υποκλίνονται με χάρη η μία στην άλλη στη γραμμή του ορίζοντα, που ποτέ δεν μπορείς να δεις εύκολα μέσα σε μια πόλη, δίπλα σε μια λάμπα θυέλλης μέχρι το ξημέρωμα, άσβεστο σινιάλο για τις γοργόνες των παραμυθιών.

4 Comments:

At 9/8/10 14:31 , Blogger fish eye said...

πολυ ομορφες εικονες περιγραφεις με εξαιρετικο τροπο..

το πηρα το ''μπαρ φλωμπερ'' ;))
5 πρωτες σελιδες και μου αρεσε πολυ ο τροπος σκεψης και γραφης..

*εχω γυρω στη διετια να μαγευτω απο βιβλιο και πραγματικα μου εχει λειψει..

αυριο θα το παρω και στη θαλασσα να γεμισουν αλμυρα οι σελιδες

μου αρεσε πολυ κι η μουσικη που αναφερει σε καποιο σημειο στην αρχη
http://www.youtube.com/watch?v=1PnNrtUTwa4

 
At 9/8/10 17:38 , Blogger Caesar said...

@ ❤
Eικόνες, στιγμές & σκέψεις που παραπέμπουν σε χαλαρωτικές καταστάσεις με κυματιστές εναλλαγές συναισθημάτων :)

Σίγουρα είναι μια καλή πρόταση για καλοκαιρινή λογοτεχνική απόλαυση το "μπαρ φλωμπέρ"

 
At 9/8/10 18:06 , Blogger penny said...

Ενα βιβλίο και τα γυαλιά να τα "προσέχει" η απέραντη θάλασσα..
Εικόνα και κείμενο(τρυφερό και μεστό)μου θυμίζουν Κρήτη, μιά αγαπημένη παραλία στο Ρέθυμνο , κοντά στην Αργυρούπολη.
Μιά παραλία οου μου επέτρεψε να την λέω δική μου.. Καλές διακοπές Caesar

 
At 9/8/10 19:01 , Blogger Caesar said...

@ penny
ίσως ακόμη και την θαυμάσια ιστορία του Α. Ζορμπά, όπως την απέδωσε η μαγική πένα του Ν. Καζαντζάκη, σε κάποιο Κρητικό ακρογιάλι...

Από την Ύδρα στην Κρήτη !

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger