Saturday, October 03, 2009

ατελειωτη πορεια

Δείχνει ότι πιστεύει αυτά που λέει και θέλει να κάνει. Φαίνεται αποφασισμένος για πολλά καλά κι ενδιαφέροντα πράγματα. Δεν αποκλείεται να είναι κάπως έτσι, αλλά φοβούμαι το ρεαλιστικό, για να μη πω τραγικό, ότι οι δικοί του τ'ακούνε έτσι από συνήθεια, και θα κάνουν το δικό τους.
Συνειδητοποιείς ότι έχεις ενα σ/κ μπροστά σου κι ένα μειδίαμα ζεσταίνει τη σκέψη σου. Οι ευκαιρίες είναι λίγο περισσότερες για να διαθέσεις το χρόνο σου όπως επιθυμείς. Σκέφτεσαι ότι θα είσαι περισσότερο στα δικά της & το πρόσωπό σου φωτίζεται. Αρχίζεις να τσεκάρεις τα πάντα, αθόρυβα μηνύματα & κείμενα, κλησεις κι επικλήσεις. Αναρρωτιέσαι πώς θα τα συντονίσεις όλα μαζί με τόσα άλλα, μα έλα που εκείνο το λίγο βοηθάει για όλα τα υπόλοιπα. "σ' αγαπώ όπως είσαι, αλλά μή μου λες πώς είσαι

10 Comments:

At 3/10/09 15:46 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

εγώ σου έχω εμπιστοσύνη,Καίσαρα.Θα κάνεις το καλύτερο δυνατόν.
Καλό Σαββατοκύριακο!

 
At 3/10/09 16:32 , Blogger fish eye said...

σ αγαπω οπως εισαι, αλλα μην μου λες πως εισαι..

γιατι μ αρεσει μερα με τη μερα να σε ανακαλυπτω..

γιατι θελω να πιστευω παντα πως υπαρχει κατι αλλο πιο μεγαλο πισω απο..

και γιατι αν μου πεις με μιας το πως εισαι, θα εχω ξενερωσει τοσο πολυ που θα τραπω σε φυγη..

καλο σ/κ, με τον μοναδικα ομορφο τροπο που ξερεις..

 
At 3/10/09 17:08 , Blogger Caesar said...

@ o/θ/π/κ,
Ξέρεις, οι προσδοκίες μερικές φορές ξεπερνούν τις δυνατότητες. Διατηρούμε όμως την αισιοδοξία, ως μονόδρομο:)



@ α/τ/φ,
Είσαι πάντα ευχάριστα εκπληκτική !

 
At 5/10/09 00:00 , Blogger ολα θα πανε καλα... said...

@caesar:

Δεν έχουμε άλλη επιλογή...
:)

 
At 5/10/09 09:32 , Blogger Ioulita said...

Εγώ πέρασα μια υπέροχη Κυριακή (ποιος να μου το 'λεγε ότι θα άρχιζαν κάποια στιγμή να μου αρέσουν οι Κυριακές...)βλέποντας μια ταινία που μ' έκανε να κλαίω κι ακούγοντας στο 2ο τραγούδια για την αγάπη, αργά το βράδυ. Χαμογελούσα και άκουγα και χαμογελούσα ξανά. Δεν έχω ωραία λόγια να πω, ούτε προτάσεις να κάνω, χαμογελάω στην αγάπη, όπου κι αν είναι, όπως κι αν είναι, όποιου κι αν είναι...

 
At 5/10/09 11:37 , Blogger Caesar said...

@ ο/θ/π/κ
Ενίοτε μπορεί κάτι να έχουμε, αλλά ίσως δεν είναι πολύ εμφανές.


@ Ioulita,
«Όλες του κόσμου οι Κυριακές
λάμπουν στο πρόσωπό σου...
Τι χρώματα, τι μουσικές
μες στο χαμογελό σου!»

το δανείζομαι από τον μεγάλο Λ.Παπαδόπουλο κι έτσι, περνώντας υπέροχα την Κυριακή, η εβδομάδα που ακολουθεί είναι πιο όμορφη.

Btw, ποιά καλή ταινία είδαμε;)

 
At 5/10/09 13:29 , Blogger Ioulita said...

"August Rush"

 
At 5/10/09 15:26 , Blogger fish eye said...

@..φοβαμαι caesar μου πως ειμαι παντα ευχαριστα εκτος θεματος..

αλλα..

λεω..

ας ειναι κι ετσι.. αλλωστε σε 10 ανθρωπους να δωσεις να κοιταξουν μια φωτο, ο καθενας αλλο θα σου δειξει.. σωστα;)

καλη εβδομαδα

 
At 5/10/09 16:40 , Blogger Caesar said...

@α/τ/φ
Εγώ πάντως επαναλαμβάνω, βρίσκω εκπληκτική τη συνέχεια που έδωσες και συνέδεσες την πρόταση!
Καλή εβδομάδα

 
At 5/10/09 16:41 , Blogger Caesar said...

Ioulita, θα την αναζητήσω!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger