Sunday, August 16, 2020

If I Could Fly

 

Η εβδομάδα έφθασε στο τέλος της. Είχες παραμείνει μόνη σου στο γραφείο. Παρασκευή σήμερα. Το πρωί με την έναρξη σου έστειλα μια καλημέρα στο email, περισσότερο για να γνωρίζεις ότι και σήμερα είμαι κι εγώ εδώ, κοντά σου, έστω εξ αποστάσεως. Η αλήθεια είναι ότι δεν πολυπίστευα ότι θα απαντούσες και η έκπληξη όταν έφθασε και διάβασα και τη δική σου άμεση και πρωινή καλημέρα πλησιάζοντας στην ακτή, κόντεψα να πέσω με τα ελάχιστα  ρούχα στη θάλασσα."Ξέρεις πόσο πολύ είναι για μένα έστω και μια σου λέξη;" Η τελευταία μέρα της εβδομάδας προχώρησε, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουμε για κάτι. Η λήξη εργασιών όπως μου έγραφες κάποτε, πλησίαζε αργά το μεσημέρι. Η άδειά σου αρχίζει σε λίγο. Ακριβώς στη λήξη και ένα λεπτό, σου έστειλα την εικόνα ενός αετού με τα επιβλητικά φτερά του να πετά και να φεύγει στον ανοιχτό ορίζοντα..... θα μου λείψεις... Συνήθως ο ένας είναι που νιώθει έντονα την απουσία του άλλου.... Να προσέχεις, μου το υποσχέθηκες έ' 

If I could fly Like the king of the sky...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger