Tuesday, February 20, 2007

Πέντε Χ πέντε



Πώς να αποφύγεις τον κατακλυσμό, τον τυφώνα, ή το τσουνάμι; όπως εξελίσεται αυτό το παίγνιο;
Ιδού λοιπόν:
1. Είμαι ένας συνηθισμένος άνθρωπος μέσ΄στο πλήθος, μ΄αρέσει όμως και προσπαθώ να διακρίνω τους ξεχωριστούς.
2. Μ' αρέσει να σπουδάζω τη ζωή & τους ανθρώπους.
3. Ακούω σχεδόν μόνο ραδιόφωνο (πχ Γ' Πρόγραμμα, Δεύτερο κλπ).
4. Μ' αρέσει ο κινηματογράφος, το βιβλίο, ο τύπος.
5. Η αλήθεια είναι οτι ...ξέχασα να μεγαλώσω:))

και συνεχίζουμε, εφ' όσον το επιθυμούν με :

19 Comments:

At 20/2/07 20:31 , Blogger Μαρω_Κ said...

Καλησπέρα.
Κι εγώ ξεχνάω να μεγαλώσω και κάθε πρωί, η πρώτη μου ατάκα είναι "δεν θέλω να πάω στο σχολείο σήμερα".
Κι όλοι με κοιτάζουν κάπως!
Καλά το πας.

 
At 21/2/07 00:20 , Blogger nakupenda said...

Θα ανταποκριθώ στην πρόκληση (σιγά μη το 'χανα!..) και ευχαριστώ για την προτίμησή σου ;-)

Το "Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω" το έχεις ακούσει;

 
At 21/2/07 00:37 , Blogger Athanassios said...

Caesar,λιγόλογος, αλλά περιεκτικότατος... ωραία πράγματα σου αρέσουν και δεν βρίσκω το λόγο να μεγαλώσεις... τι θα κάνεις παραπάνω δηλαδή?

 
At 21/2/07 00:44 , Blogger Caesar said...

@ maro_k:

Τί μου θύμισες τώρα,
κάποιος μπαμπάς προσπαθούσε να ξυπνήσει τον γιό του το πρωί για πάει στο σχολείο, αλλά εκείνος άλλαζε πλευρό που λένε.
Μά ξύπνα επιτέλους, μήν ξεχνάς ότι είσαι ο Διευθυντής και πρέπει να πάς ν' ανοίξεις το σχολείο!!!



@ nakupenda:

[...Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω
κι αν με γυρέψετε είμαι ακόμα στην αλάνα
ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω
μη με μαζεύεις απ' το δρόμο ακόμα μάνα...]
Μerci για την αποδοχή:)


@ Athanassios:

...μάλλον λιγότερα ;))
ας είναι όμως, όλα έχουν το τάϊμινγκ καθώς λένε...

 
At 21/2/07 02:56 , Blogger neutrino said...

σ'ευχαριστω πολυ για την προταση, θα προσπαθησω να ανταποκριθω στο πλαισιο του μπλογκ

ps:δεν ηθελα το πρωτο μου comment στο βλογ σου να ειναι τετοιου ειδους.. τυπικη απαντησουλα. σε διαβαζω τακτικα και εχω πολλα να σχολιασω..! αφου πηρα το βαπτισμα του πυρος (εστω κι ετσι)from now on, θα με βλεπετε.
:)

 
At 21/2/07 04:07 , Blogger dodo said...

Λίγα λόγια και καλά! ;-)

 
At 21/2/07 16:07 , Blogger nyctolouloudo said...

ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ξεχάσει να μεγαλώσουν σε αυτή την αγέλαστη πολιτεία.

 
At 21/2/07 22:47 , Blogger Caesar said...

@ neutrino:

εγώ σ'ευχαριστω :)



@ dodos:

...και μια εικόνα, χίλιες λέξεις ;)



@ μεθυσμένα χρώματα:

Μεθυσμένη πολιτεία !

 
At 22/2/07 08:42 , Blogger Desposini Savio said...

Κάιζερ καλημέρα!
Πολύ μου άρεσε το 1ο σου.
Έτσι...

 
At 22/2/07 10:46 , Blogger elen said...

ευχαριστώ :)

 
At 22/2/07 15:34 , Blogger Caesar said...

@ Desposini Savio :

...απλά :)



@ elen :

κι εγώ :)

 
At 22/2/07 16:39 , Blogger Dawkinson said...

Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ!!!!

 
At 22/2/07 18:38 , Blogger 3 parties a day said...

6. Φειδωλός στους λόγους...

 
At 22/2/07 20:09 , Blogger gitsaki said...

Χαίρε,Καίσαρα!

Αν υποψιαστώ ότι ήρθες και φωτογράφισες τον Ράκη Βαρελάκη μου όσο εγώ έλειπα,θα έχεις κυρώσεις!
:)
1. Ποιος είναι ο κοκκινοτριχούλης της φωτογραφίας;
2. Πώς ορίζεται για σένα ο όρος "συνηθισμένος",όταν πρόκειται για άνθρωπο;

 
At 22/2/07 22:13 , Blogger Caesar said...

@ Dawkinson:

ε, όχι & υπερβολές :)))



@ 3 parties a day:

το είχα & το έσβησα, αλλά το ξαναβρήκες;))



@ gitsaki:
ave,

1. H γάτα μέσα μου;))

2. Υποθέτω αυτός που ακολουθεί πάντα την ...πεπατημένη !?

 
At 22/2/07 23:34 , Blogger Ladychill said...

Μ' αρέσει που σπουδάζεις τη ζωή και τους ανθρώπους. Το ίδιο πτυχίο κυνηγάμε!!! :D

 
At 23/2/07 02:33 , Anonymous Anonymous said...

Ώραίο ο ραδιόφωνο. Αν έπαιζε κ λίγο καλό ροκ...
Μάλλον όλοι ξεχάσαμε να μεγαλώσουμε:)

 
At 23/2/07 08:16 , Blogger Caesar said...

@ Ladychill :

Δια βίου εκπαίδευση που λένε !



@ zoi20 :

Ο RadioGold νομίζω οτι εκπέμπει καλό ροκ... !

 
At 26/2/07 09:51 , Blogger Alkyoni said...

μην θυμηθείς να μεγαλώσεις
καλή μέρα καλή εβδομάδα

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger