Tuesday, February 13, 2007

Σπονδή στον Ερωτα


«Η μεγάλη, η μοναδική πρωτοτυπία του έρωτα έγκειται στο ότι καθιστά την ευτυχία αδιαχώριστη από τη δυστυχία»
[Ε.Μ. Sioran]

«Η νύχτα προχωρεί. Είμαι μόνος. Στη νύχτα. Στη σιωπή. Στην παράκρουση. Στη διέγερση. Είμαι εγωιστής. Είμαι απαιτητικός. Θέλω εγώ ο περασμένος να περάσεις κι εσύ μαζί μου. Θέλω να προσκυνήσω τα γόνατά σου. Να σου προσκυνήσω τα χέρια σου. Την όψη σου. Τα πόδια σου. Να συρθώ. Να ολολύξω. Να βουβαθώ. Να σ' αισθανθώ. Κοντά μου. Μα πολύ κοντά σου. Να σε σφίξω. Να σε προσκυνήσω. Και να σβήσω. Είμαι μόνος. Και μ' αφήνεις. Μα δε σ' αφήνω εγώ. Λόγια κοινά πρόστυχα ανεβαίνουν στα χείλη μου».

[Επιστολή του εβδομηντάχρονου Παλαμά προς την εικοσιεξάχρονη Στέλλα Διαλέτη» (20 Οκτωβρίου 1930).]

Προσυπογράφω
Caesar

Labels:

24 Comments:

At 14/2/07 19:52 , Blogger elen said...

caesar δεν έχω λόγια..

 
At 14/2/07 20:54 , Blogger Dawkinson said...

Άραγε στα ζώα, συνοδεύει ο έρωτας το ένστικτο της αναπαραγωγής, ή αυτό το κουσούρι είναι αποκλειστικότητα homo sapiens?

 
At 14/2/07 20:58 , Blogger Μαρω_Κ said...

Καλησπέρα.
Αφωνη υποκλίνομαι.

 
At 14/2/07 20:59 , Blogger Μαρω_Κ said...

This comment has been removed by the author.

 
At 14/2/07 23:00 , Anonymous Anonymous said...

Κοίτα ποίηση, ποίηση αλλά αν δεν σου έκανε κ εσένα εντύπωση δεν θα το υποσημείωνες. Ψιλογεροξούρας ήταν ο αείμνηστος.

Εντάξει το ξέρω έριξα το επίπεδο.

 
At 15/2/07 01:54 , Blogger fish eye said...

..μα ειναι υπεροχο στα 70 να εχεις τοσο σθενος..τοση διαθεση για συναισθημα..λες ετσι να ειμαστε κι εμεις στα 70 μας??θα εχουμε τα κοτσια??μπααααα....

 
At 15/2/07 06:45 , Blogger Caesar said...

@ elen:

ελπίζω λόγω θαυμασμού προς τον ΚΠ:)



@ dawkinson:

Νομίζω οτι ο Schopenhauer έλεγε πως είναι μια παγίδα της φύσης για την διαιώνιση του είδους !



@ maro_k :

παρομοίως !



@ zoi20:

Nάχα τα χρόνια σου;)
Νομίζω πως τον αδικείς λίγο. Δεν είναι ποίηση. Στην επιστολή του, εκφράζεται πιστεύω, με τα αγνότερα & ειλικρινή του αισθήματα!
Ας είναι.
Όσο για το επίπεδο μην ανησυχείς, είμαι ...πολυεπίπεδος:-D



@ με το φεγγάρι αγγαλιά:

ε, αν το έχεις μέσα σου, δεν σβήνει ποτέ;)
Όπως & το φεγγαράκι:)

 
At 15/2/07 12:29 , Blogger elen said...

και της επιλογής σου φυσικά :-)

 
At 15/2/07 13:27 , Anonymous Anonymous said...

Θα θέλατε εσείς να είστε έτσι στα 70 σας? Μου φαίνεται λίγο σα να μην έκανες αυτά που ήθελες όταν έπρεπε. Τέλος πάντων, επειδή έχω διαβάσει τη βιογραφία του, ήταν όντως εγκλωβισμένος στην οικογενειακή ζωή.

ΥΓ. ξέρω ότι δεν είναι ποίηση. Γενικά μιλούσα για τον ποιητή

 
At 15/2/07 14:04 , Blogger 3 parties a day said...

Αυτές οι υπερβολές από έναν εβδομηντάχρονο προς μια εικοσιεξάχρονη... δεν μου πολυαρέσουν...

 
At 15/2/07 14:05 , Blogger sorry_girl said...

Η αγάπη είναι ένας σκύλος απ' την κόλαση που έλεγε κι ο Τσαρλς.

 
At 15/2/07 16:41 , Blogger Caesar said...

@ elen:

ναί, πράγματι μ' εκφράζει το στύλ του! thx:)


@ zoi20:

όχι μόνο στα 70 αλλά & στα 90 ακόμη! και γιατί όχι σαν τον πρωταγωνιστή του Gabriel Garcia Marquez στο βιβλίο του: "Μemoria de mis putas tristes"
Άλλωστε, λίγο-πολύ όλοι είμαστε εγκλωβισμένοι κάπου ;))


@ 3 parties a day said:

δεν είναι ένας τυχαίος 70νος, όταν οι σκέψεις του ξεπερνούν πιστεύω και έναν νέο, "επαναστάτη" με ανοιχτούς ορίζοντες:)


@ sorry_girl:
εννοείς τον Χένρι Τσινάσκι?!

 
At 15/2/07 21:01 , Blogger Ladychill said...

Εγώ δε μένω στην ηλικία του επιστολογράφου αλλά στη δύναμη της επιστολής....

Μακάρι να έπαιρνα μια μέρα κι εγώ ένα τέτοιο γράμμα....

 
At 15/2/07 22:12 , Blogger Caesar said...

Ναί, εκεί είναι όλη η μαγεία & η έξαψη! Αντιδρούμε μάλλον, ανάλογα με τα βιώματα τις εμπειρίες μας & την κοσμοθεωρία μας ;-)
thx my Lady 0-)

 
At 15/2/07 23:33 , Anonymous Anonymous said...

Ναι μωρέ, μου ήρθε κ εμένα να το παίξω συντηρητική. Λες κ δεν με ξέρετε. Όλοι στο δρόμο που χάραξε ο Χιου κ τα κουνελάκια του!

 
At 16/2/07 08:45 , Blogger Caesar said...

Ευτυχώς που δεν είναι μονόδρομος ο Χέφνερ.
Προτιμώ το Mullholland Drive ;)

 
At 16/2/07 10:14 , Blogger Μαρω_Κ said...

Χίλιες φορές ο Λύντς από τον Χιού.
Ξανθιές ναι, πλαστικές όχι!
Και δώσε φαντασία στον λαό.
Ανεξαρτήτως ηλίκίας και θρησκείας!

 
At 16/2/07 11:43 , Blogger Caesar said...

Maro_k

:)

 
At 16/2/07 19:19 , Blogger david santos said...

Helo!
Very good
Tank you

S`agapo greek

 
At 16/2/07 22:02 , Blogger Άγνωστη said...

Φαίνεται να υπάρχουν άνθρωποι λοιπόν άσχετο ότι ηλικία κι αν είναι να έχουν απωθημένα..

 
At 17/2/07 09:02 , Blogger Caesar said...

@ david santos:

Helo


@ Agnwsth :

τ' απωθημένα είναι η κινητήριος δύναμη;)

 
At 17/2/07 15:07 , Blogger Sigmataf said...

υπέροχο.

 
At 17/2/07 21:05 , Blogger Caesar said...

Υποδειγματικό θα έλεγα ;)

 
At 30/10/07 13:05 , Blogger Evropi Thomopoulou said...

Εξαιρετικό!!!
Θέλω να μάθω κι αλλα σχετικά...
Από που πήρες το απόσπασμα της επιστολής - με ενδιαφέρει...
mneia

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Guests
counter on blogger